Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klassiekerrijder zei:Zal voortaan de hersenen uit standby halen voor ik iets post...
Die Focus is snel, maar verder blijf ik 'm niet echt spannend vinden. Er is ook een leuke felgroen voor dit model, haalt 'm ook aardig op.
En een behoorlijk stoere Discovery! Duidelijk niet van eeen wegbreng-moeder...
Rob076 zei:Overigens moet ik je wel nageven dat ik bij het lezen van je opmerking eerst dacht dat je grote onzin uitkraamde over die groene kleur, maar nu ik erover nadenk kan ik me inderdaad geen enkele nieuwe auto bedenken in die kleur, op Jaguar na. Neemt in mijn ogen niet weg dat die kleur niet bepaald de sleur doorbreekt, maar dat terzijde.
Rob076 zei:Volgens jouw uitleg zou een zilvergrijze Cinquecento hierin beter passen dan een knalgele, ondanks dat die laatste veel vaker is verkocht. Dan had dit topic beter "Kleur bekennen, welke auto's zijn erg zeldzaam in deze kleur" kunnen heten.
isla zei:Rob076 zei:Overigens moet ik je wel nageven dat ik bij het lezen van je opmerking eerst dacht dat je grote onzin uitkraamde over die groene kleur, maar nu ik erover nadenk kan ik me inderdaad geen enkele nieuwe auto bedenken in die kleur, op Jaguar na. Neemt in mijn ogen niet weg dat die kleur niet bepaald de sleur doorbreekt, maar dat terzijde.
Zoek eens naar een nieuwe Landrover, die is heel erg vaak groen!!
Als het op t kenteken staat GEEL, betekend het niet per defenitie dat de auto geel is. Voorheen werd alles wat erop leek (dus ook goud en oranje) gewoon als geel op kenteken gezet.Klassiekerrijder zei:Hij was blijkbaar origineel geel van kleur. Ik vind oranje een vooruitgang op dit model.
D. Elzinga zei:Je had die generatie Excel trouwens wel in diverse sleurdoorbrekende kleuren:
![]()
Daar gaat het toch totaal niet om? Vreemde opmerking weer...Rob076 zei:Tsja, we hebben niet allemaal zes auto's in de garage staan.
Ik kan me haast niet voorstellen dat een werkgever zegt dat je alleen maar een Audi mag rijden, maarja. Daarnaast is de neus gewoon totaal uit proportie, dat ligt niet aan de kleur, maar aan het model. Mijn mening, je hoeft het er uiteraard niet mee eens te zijn.Rob076 zei:Als je dan per se zo'n hok moet rijden (door werkgever verplicht, geen andere opties, veel wansmaak) dan vind ik 'm in zo'n opvallende kleur toch een heel stuk appetijtelijker!
Het lijkt wel of er zelfs bedrijven zijn waar je alleen grijze VAG producten mag leasen.Rob076 zei:Er zijn meerdere bedrijven en leasemaatschappijen die zeggen dat je alleen maar in een VAG-product mag rijden.