A
Anoniem
Guest
Ik begin mijn huidige (tijdelijke) Grandland X steeds meer te waarderen. Vanwege de iets hogere zit, de looks van de auto, de nu al complete uitrusting (laat staan als ik nu overstap naar de Ultimate, dan zit echt alles er op), en het rijgedrag. Het enige wat niet zo prettig is en wat niet went, zijn de stoelen, echter in de Ultimate zitten AGR stoelen met meervoudige verstelling (met bovendien goede recensies). Ik begin dus nu naar de Opel Grandland X Ultimate te neigen.
Ik overweeg de kleur Moonstone Grey (met het standaard zwarte dak) en met tweekleurig Medium Atmosphere Harlekin bekleding (licht van kleur). Iemand daar bepaalde gedachten over of ervaringen mee? Die kleur zie je volgens mij ook niet zoveel rijden als bijvoorbeeld blauw of wit.
Ik overweeg de kleur Moonstone Grey (met het standaard zwarte dak) en met tweekleurig Medium Atmosphere Harlekin bekleding (licht van kleur). Iemand daar bepaalde gedachten over of ervaringen mee? Die kleur zie je volgens mij ook niet zoveel rijden als bijvoorbeeld blauw of wit.