Kenteken en tenaamstelling worden zaterdag 29 maart, want eerst vakantie! Check-up met APK afgesproken voor 1 april, Bearlock-inbouw 8 april en werkplaatstijd voor mods en remmelarij (voorremmen trillen) op 12 april. Bij Coen Donkers / Audiparts Veghel.
Dit weekend alvast twee dagen lekker aan ’t poetsen geweest. Auto stond er heel netjes bij, zeker voor bijna 8 jaar leeftijd
Wat gedaan? Behalve tussendoor heel veel OH’en met aanloop van vrienden en buren…
Dag 1:
- gewassen
- gekleid
- paint cleaner
- wax
- dorpels, binnenkanten deuren en kofferklep schoongemaakt
- trimrestorer over alle rubbers etc.
Lak ziet er zo netjes uit, dat ik nog niet ben gaan polijsten. Op 6 april Audiforum poetsmeeting, dan gaan er wel wat experts met bouwlampen naar kijken en advies geven.
Dag 2:
- velgenwax
- bandenzwart
- uitlaten metalpolish
- ruiten van binnen en buiten
- voorruit en koplampen in clearvision
- interieur uitgestoft en gesopt
- kunstof delen van stoelen met wasbenzine alle vegen eraf gehaald
- leerreiniging colorlock
Mooi hoeveel verontreiniging er uit het leer verdwijnt. Ik heb voeding nog niet gedaan, omdat ik op poetsmeeting nog een keer de reiniging wil doen. Ik denk dat er nog wel meer vuil uit gaat komen. Maar nu is het al flink opgefleurd
Verder van hele mod-lijst al een en ander kunnen doen:
- folie van achterruiten getrokken
- houten lijsten deuren en dashboard vervangen door carbon
- pookknop hout vervangen door nieuwe lederen
- nummerbordhouders er af
- aluminium pedalen erin
Carbondelen middenconsole (rond pook en asbak) later deze week; heb ff hulp nodig want om asbak te wisselen moeten navigatie- en airco-units los.
Aluminium flippers en multiifunctie-stuurknopjes met alu rand zijn besteld.
Een serie crapberry plaatjes