Kaal topic

Frits79 zei:
Stif zei:
Zo hé, dat lijkt me ook geen plek voor een dinradio.
Of zou er helemaal geen muziek in zitten.
Wel iets typisch VAG, dat je moest betalen voor de radio voorbereiding.
Dit is een hele nieuwe en het verbaast mij dat je die zo kaal kan krijgen en dat iemand dat koopt. (..).

Nu ja, hij staat te koop. Er moet nog een baasje / slachtoffer voor gevonden worden. ;)
Okay, ooit is dit zo door iemand vormgegeven bij het vullen van de productieplek.

Qua radiovoorbereiding heeft de auto wel wat, als de specificatie lijst klopt.

Multimedia:

Regionscode ' ECE ' für Radio
MMI Radio
Sprachdialogsystem
Digitaler Radioempfang
USB Typ A Schnittstelle zum Laden externer Geräte
4 Lautsprecher vorne
Bluetooth-Schnittstelle,

Ik ken iemand met zo een A1.

De radio moet je bedienen via het stuurwiel in de instrumentencluster die overigens wel volledige TFT is.

Leuke Skoda, in Nederland te koop, en redelijk kaal.

008-79.jpg

007-79.jpg

002-80.jpg

https://www.jurjensautomotive.nl/auto/skoda-citigo-tornado-rot/

Moet je de andere advertenties ook eens zien, dit autobedrijf maakt daar precies wel grondig en creatief werk van (y)

Huh? Dat heb ik hier in Nederland nog nooit gezien.

https://www.ebay.co.uk/itm/134163848486?hash=item1f3cc9dd26:g:1NMAAOSwfT5iwzk5

s-l1600.jpg

Wat een vies hok! Het zou me niets verbazen als dit een gevalletje voor- en achterschade is waarvan de vervangende bumpers nooit gespoten zijn.

Volgens mij is dit de basisuitvoering, zonder stuurbekrachtiging. Werd destijds aangeboden voor een bodemprijs onder de 10k euro.

pczk3ln.jpg

Crisis Ibiza
248b90e4-23fd-4633-a884-4580c1bb9436.jpg

fb4c1386-35ea-4cc5-8258-e070d5f3b008.jpg

https://www.bourguignon.nl/seat/p/seat-ibiza-1-0-mpi-reference-cruise-control-radio-front-assist-uit-voorraad-leverbaar-29221167#/

Zonder airco was ik ze wel tegengekomen, maar deze heeft zelfs geen radio.

Frits79 zei:
Wel een misleidende advertentie, geen radio maar wel volgens de advertentie inclusief DAB.

Ja, klopt wel meer niet.. ik zie toch geen lederen stuurwiel op de foto?

Zou ook LED verlichting moeten hebben en cruise controle.

Positief vind ik dat de auto maar 1010 kilogram weegt. Lijkt mij, relatief, weinig in deze tijd.

Maar goed, voor iets meer dan 16 duizend euro rijd je wel een B-segment auto met vijf portieren. 2 DINS radio heb je ook wel rap erin, zo ging het 30-20 jaar geleden ook.

Toen kwam, eventuele, muziek bij een dealerbedrijf (in de showroom) niet vanuit het plafond maar gewoon uit een 1 DIN's radio in de showroomdisplay kist. :p

Waarschijnlijk heeft hij ook geen radiovoorbereiding. Vroeger trok je dan even een draadje, maar dat kan nu niet meer met het canbussysteem. De computer slaat dan op hol met storingen tot gevolg.

Het is ook geen model 2022. Het is een 2021 model. de prijs was ook maar €17150,- volgens Autoweek spec. Dus zoveel korting wordt er ook niet gegeven.

1985 Opel Kadett
Ik ken de uitvoeringen en opties niet tot achter de komma, maar volgens mij is deze E-Kadett zo kaal als ze kwamen. 1.2l-motor, LS-uitvoering en ik kon geen luxes bespeuren.

De stootstrips waren een optie, geen idee of er een rechter buitenspiegel op zit maar dat was ook een optie (en de vierdeurs sedanuitvoering natuurlijk). Hij heeft 40 kW, dat zou inderdaad de 1.2N basismotor zijn. Er is wel erg goed voor gezorgd al die jaren!

^^ de hatchback had je ook in L uitvoering. Zat geen achterwisser op, als ik mij goed herinner. LS is wel de basis door de jaren heen.

Basis kleurtje, standaard airco, wieldoppen. Maar wel een automaat.
3f6a0fe2-6ccf-4bac-bcfc-38247b830308

37532b66-c7bb-41d6-b35a-19549f994cf1

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=352237525

Een c-segmenter uit 2019 zonder airco
6d3652fc-ada5-4237-ad34-da23b310e2c4

d7ec5a28-aea0-48c5-b705-907efea2a7df

Crisis Fiesta zonder multimediascherm, ik had het nog niet eerder gezien
b611293c-afed-4a4c-a2a5-288febf35d91

622706a7-4c5d-4a85-9d5b-b978176db49a

Klopt, deze verkopen ze niet graag. Niet voor niets dat een crisisuitvoering vaak een (veel) langere levertijd heeft;)

De lijst eromheen valt onderaan wel mooi in de uitsnede van het dashboard. Lijkt toch over nagedacht te zijn door Ford?

Bedieningsknoppen op het stuur. Luxe of noodzaak bij een dergelijk (hedendaags) model?

Showroom in (DLD neem ik aan?) ziet er ook uit zoals wij dit 20 jaar geleden nog weleens zagen.. kom je zo nu toch niet meer tegen bij de officiële dealers?

Durashift zei:
De lijst eromheen valt onderaan wel mooi in de uitsnede van het dashboard. Lijkt toch over nagedacht te zijn door Ford?

Die lijst lijkt mij haast de bevestigingsplaat waar normaal gesproken, in de luxere versies, het scherm voor de navigatie enz. op zit. ]

Onlangs kwam ik deze Arona tegen in de prachtige Reference-uitvoering:

g576y41.jpg

Ben even in de prijslijst gedoken en dat is niet best hoor. Stalen velgen zijn tot daar aan toe maar stel je even voor dat je 25k neerlegt voor een auto en dan niet eens airco hebt :LOL:

Ik vraag me af of deze uitvoering ooit geleverd is in Nederland. Een zeer kale Arosa, maar wel als 1.4 met automaat :)
https://www.2ememain.be/v/autos/seat/m1946966926-seat-arosa
1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Ik heb in NL ook wel eens een eerste generatie Arosa met die grijze bumpers gezien. Icm automaat, dat weet ik niet. Lijkt mij sterk.
Toerenteller is ook een plusje, vind ik. In een Polo uit die periode kon er nog weleens een klok in zitten, d8 ik.

Zeker niet in de categorie 'kaal', maar het ziet er toch wel ontzettend karig uit zo met de wieldoppen. Kan ook echt niet op een auto van bijna 39.000 euro vind ik.
audi-a3-sportback-35-tfsi-s-edition-150-pk-s-line-exterieur-automaat-navigatie-camera-parkeersenso.jpg

audi-a3-sportback-35-tfsi-s-edition-150-pk-s-line-exterieur-automaat-navigatie-camera-parkeersenso.jpg

Vandaag kwam ik deze AygoX tegen:
53199559988_c2e4b40086_h.jpg

Wit, geen wieldoppen en uit de kentekencheck kwam een prijs van €19.015 wat bijna €800 onder het tweede uitrustingsniveau zit, een basisuitvoering dus. Maar de handgrepen zijn in kleur wat volgens de Toyota configurator niet op tot de basisuitrusting behoort. Ik snap deze niet helemaal.

N.B. bijna 20k voor een kale A-segmenter... gaat echt werkelijk nergens meer over.

^^ misschien een eigenaar die de zwarte, stalen, velgen beter bij de kleur van de auto en de wielkastbescherming vindt passen?

De lokale, voormalige, Toyota dealer hier in het dorp heeft zulke witte Aygo X'en als leenauto in gebruik. Die hebben gewoon zilveren doppen maar wel dat wit met zwarte wielkastverbreding. Ziet er op zich niet gek uit, maar ik kan dat wit met zwart dan ook wel hebben, qua compositie, zeg maar. Vroeger op de Astra F van de buurman vond ik dat ook mooi. :ROFLMAO:

Van deze auto's heb ik echt 0,0 verstand, maar ik denk dat onze Cuore wel behoorlijk kaal is... Tenzij meegespoten bumpers een optie waren, meer zit er niet op... Iemand wat meer info?

380651755_10226385009866258_7441714997232363730_n.jpg

Ik zie een hoop cijfers maan kan niks zien.

Als je die cijfers selecteert en dan met de rechter muisknop klikt, kies je 'afbeelding openen in een nieuw tabblad' en dan verscheen bij mij de FB foto.

OT: de vorige generatie Cuore (dan deze op de foto hierboven) kon je wél met grijs gekleurde bumpers krijgen.
Volgens de AW CarBase is de Kyoto (basis)uitvoering niet voorzien van meegespoten bumpers:

Wat is jouw uitvoering, een Osaka dan zeker?

Terug
Bovenaan