Zo, dat was even zoeken.
Vakantieseizoen is over. Weekje Portugal, weekend Nürburgring, rondje Alpen en een week Kroatië. En ergens tussendoor ook nog een week Polen voor mijn werk. Ik blijf de komende tijd even thuis.
Lissabon, nog nooit eerder geweest, maar echt een aanrader!
Huurauto', prima auto, maar met atmosferisch blok wel erg astmatisch.
In Portugal heb je nog wel zandweggetjes, daar heb ik natuurlijk goed gebruik van gemaakt!
Op weg naar het appartement, aparte ervaring, zo over het strand met links en rechts de oceaan.
File op weg naar Polen. CX-5 met automaat als huurauto. Behoorlijk traag met 4 man en bagage....
Sopot in Polen. Dat was een verrassing, leuke plaats, aardige mensen en mooie gebouwen!
Weekend Nürburgring met een droomcombi.
Kom je al 20 jaar bij de Nürburgring, heb je nog nooit de burcht beklommen..... nou, bij deze dan.
Tussendoor nog een rondje met wat vrienden gereden om een mooie zomeravond.
En met een andere vriendengroep uit eten. Zie hier de reden dat ik geen MX-5 heb gekocht.
Ook tussendoor nog op Zandvoort geweest.
En toen weer weg. Dit is Frankfurt.
In München nog even langs BMW Welt geweest. Eerste keer in de file door een Ed Sheeran concert....
Weer München.
Naar het zuiden. In dit geval de Königsee bij Berchtesgaden.
Ergens in Oostenrijk in de bergen.
Nog een keer bergen in Oostenrijk, maar dan wat hoger.
Meer bergen.
En nog meer bergen!
Stroompje vanuit de bergen. De herkomst is een meer in de berg zelf. Erg gaaf om het zo uit de berg te zien stromen.
De Z4 was ook mee! Lekker smerig.
Onderweg naar Zwitserland. Stelviopas zat er helaas niet in vanwege de sneeuw.
Na wat vertraging (weer die verdraaide Ed Sheeran) in Zürich aangekomen. Met goed gezelschap in de garage.
Toch nog even de bergen bezocht. Met verse sneeuw op de toppen.
Zürich by night.
En om het af te leren ook nog in Kroatië geweest. In dit geval Medvedgrad bij Zagreb.
En ook Pula nog bezocht.
En als laatste nog wat autogerelateerd:
Ik weet nog niet zeker of ik het ga monteren. Wellicht belandt het op Ebay tzt......