Jay DoubleYou
Asfaltkampioen
Joël D. zei:het is geen Ferrari of iets dergelijks.
Is de 456 er nog?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Joël D. zei:het is geen Ferrari of iets dergelijks.
Waarom? Die hebben ze al.Nico GTR zei:
michel1975 zei:Waarom? Die hebben ze al.Nico GTR zei:![]()
Nico GTR zei:
Jay DoubleYou zei:Joël D. zei:het is geen Ferrari of iets dergelijks.
Is de 456 er nog?
Beetje afwisseling is leuk maar nu ben ik wel bevooroordeeld, na mijn eerste Polo was de 155 mijn eerste echte auto.Nico GTR zei:michel1975 zei:Waarom? Die hebben ze al.Nico GTR zei:![]()
2 Ferrari's zijn altijd beter toch?![]()
Joël D. zei:Net even uitgezocht op RDW.
-Er staan nog 484 155's op NL kenteken
-Daarvan hebben er 157 een geldige APK per 1-3-2018
-Er zijn 3 witte 155's in NL met een geldige APK.
-Een andere 155 is een 1.7 met het kenteken HP-FR-27, deze zie ik nog wel eens rondrijden in Delft
-De andere is een V6 van de eerste eigenaar (!!!), kenteken JD-ZH-60. Mocht iemand hem zien rijden, dan hoor ik dat graag, zou graag eens contact met de eigenaar willen hebben.
Ik zie zojuist foto's van de JD-ZH-60 verschijnen op Flickr. Genomen door een forummer, wellicht weet hij meer.Joël D. zei:-De andere is een V6 van de eerste eigenaar (!!!), kenteken JD-ZH-60. Mocht iemand hem zien rijden, dan hoor ik dat graag, zou graag eens contact met de eigenaar willen hebben.
michel1975 zei:Zonde Joel maar ja soms ontkom je er niet aan.
Hier ook nog wel eens met een schuin oog naar een Q gekeken. De 155 was toch echt mijn eerste echte mooie auto. De Polo was mijn eerste vervoersmiddel.![]()