Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
yes!Wat moet je eigenlijk tanken met dat apparaat. 98 met loodvervanger erbij?
voor het geval dat je met de hardtop rijdt denk ik. In de praktijk gebruik je het niet echt denk ik.Ik maar denken dat het open dak daarvoor was, maar frisse lucht krijg je dus door de flapjes.
Maar fijn dat de tank open is.
Gewoon een keer uitproberen, het zal je misschien nog verbazen.voor het geval dat je met de hardtop rijdt denk ik. In de praktijk gebruik je het niet echt denk ik.
En dat is voor de Tesla? Dan ben ik toch blij dat een Thunderbird in Nederland belastingvrij is. Doen ze toch nog iets goed hier.Jep, tov van zo’n ca. CHF 1.300,- pj
De SL heb ik nu in het kwart tarief €148. Overigens snap ik sowieso niet dat mensen over hsb beginnen bij een gebakje van nog geen 1000kg.Allemaal te overzien, voor die centen heb je een pracht van een speeltje, cabrio en een heerlijke cruiser.
Over die wegenbelasting (in Nederland heeft dat Motorrijtuigenbelasting ofwel MR, hier zijn oldtimers ouder dan 40 jaar belastingvrij. Tot gaat tot en met 1987, dus 1988 wordt niet belastingvrij. In de tussentijd heb je voor auto's tot 1988 een overgangsregeling, dat is begonnen met 120 euro per jaar en inmiddels een kwarttarief, wat uiteraard substantieel meer is.
Wat ik niet snap is dat mensen daarom hele leuke en lieve autootjes van 1988 of 1989 laten staan, knalhard, goed in de opties of de kleur en dan een roestige wokkel van 1986 wel persé moeten hebben, "want die is belastingvrij, straks". Voor die paar centen kan je toch nooit zoveel onderhoud en herstel laten doen?
Voor deze T-bird, 435 euro per jaar, dat is toch peanuts? Ik snap wel dat dat voor sommigen wel serieus geld is, maar ik denk dat die mensen ook dergelijke auto's niet hebben.
Kortom, dank voor het inzicht in de vaste kosten!! Dat die Tesla zo duur is in de verzwkering, trouwens. Dat is wel fors te noemen. Waar ligt dat aan?
Nederlandse prijzen…..Ongeveer 40.000-50.000 euro voor een overdekte parkeerplaats en er staat niks in de omgeving te koop.
Stukje berg kopen, opblazen en parkeergarage bouwen. Wat kan er mis gaan!Ongeveer 40.000-50.000 euro voor een overdekte parkeerplaats en er staat niks in de omgeving te koop.
Da's duur inderdaad en dat is als ik het goed lees, niet eens een afgesloten box waar je ook andere zaken als MTB, ski's, de hardtop etc kwijt kan.Ongeveer 40.000-50.000 euro voor een overdekte parkeerplaats en er staat niks in de omgeving te koop.
Hou er wel rekening mee dat de NL belastingdienst dit totaal niet snapt en gaat proberen te belasten alsof het nog nooit is belast. We hebben er destijds nog een advocatenkantoor op moeten zetten om de belastingdienst de regelgeving correct toe te laten passen. Was nogal vervelend, ook de opstelling en bejegening vanuit de belastinginspectrice. Heel nare vrouw was dat.Mijn CH pensioen mag ik later mee nemen naar het buitenland
Tsja, als je genoeg verdient is alles prachtig.Belasting betalen is een luxe, een warm bad....
Kanonnen… wat een verschil. Bij m’n belasting aangifte moet ik elk jaar weer beetje huilen hoeveel ik wegtik.Ca 8-10% afhankelijk van hoeveel je verdient en waar je woont.