Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, alleen was dit een gevalletje slijtage/ouderdom en wellicht niet origineel dak...Ik heb zoveel cabrio’s gehad. Even rustig YouTube filmpje kijken en het is vaak duidelijk.
Nee, maar dat is ook precies wat ik bedoel. Want ik kan mij voorstellen dat een automaat (of ev) met stuurbekrachtiging etc. in een stad gewoon veel comfortabeler is. Vandaar ook de vraag is het nu leuk omdat hij nieuw is maar in de toekomst voor dergelijke ritjes wellicht toch de Tesla.Ook de stad in zelf was prima te doen, maar daar ga je sowieso niet voor je plezier met geen enkele auto natuurlijk rijden.
De helft van del cabrio kilometers maak ik met woon werk verkeer. Normaal gezien is het heen en weer over de snelweg, met de cabrio is het 's morgens ook de snelweg (ik start om 7 uur met werk) maar 's middags is het dan binnendoor terug. Je staat er van versteld op hoe veel manieren dat kan en ik kom op weggetjes en door gehuchten waar ik nog nooit geweest ben. Ik blijf het leuk vinden.Ik merkte dat ik vanochtend in ieder geval met een glimlach aan kwam op m’n afspraak, terwijl dat ik langer heb gereden dan normaal. Puur genieten onderweg ipv stressen op de snelweg in de drukte.
Nee precies er is maar weinig electronica aan boord dus dat moet een techneut wel makkelijk kunnen fixen en m.b.t. het lekken van olie als ik de verkoper goed begreep moet de moer die je losdraait om de olie uit het blok te laten lopen vervangen worden.Dat valt wel mee dan. Zijn niet direct mega ingewikkelde problemen.![]()
In de Jaren 50 nog niet standaard helaas, vaak een optie maar bij de Thunderbird niet dacht ik (weet ik niet zeker). Het is eigenlijk alleen zwaar bij parkeren.Ik had verwacht dat hij wel stuurbekrachtiging zou hebben. Amerikanen zijn gek op comfort.
Maar goed, heb je wat te doen. Sturen.
Leuk! Daar gaat het om.Ik merkte dat ik vanochtend in ieder geval met een glimlach aan kwam op m’n afspraak, terwijl dat ik langer heb gereden dan normaal. Puur genieten onderweg ipv stressen op de snelweg in de drukte.
Dat had ik van het weekend nog in een relatief jonge VW, mét navigatie.Geen flauw idee Hoelaat je aan komt en of je file hebt. Het viel ons beide op hoeveel relaxter dat rijdt
Hahaha maar dit was al vrij lang bekend tochAangezien die geen idee had dat de A10 was afgesloten had ik geen idee hoe laat ik aan zou komen….![]()
Heerlijk is dat he. Ik hoop deze week de Triumph weer op te halen is nu alleen even wachten op het dakje schijnt weer soepel als een kanon te rijden. Alleen als je nu nog vanaf 1500 toeren in zijn 3 en 4 volgas geeft zit er nog een hik in. Dit kan ook verholpen worden maar dan moeten ze onderin de carbs met sproeiers gaan wisselen. Eerst dit maar even ervaren maar heb zo'n vermoeden dat ik daar wel mee kan leven. Altijd fijn als een auto naar een specialist/liefhebber gaat. Fijne communicatie en alles in overleg.Ja precies, back to the basics en gewoon genieten! Heerlijk! Had wel 10 man op een bouwplaats die op mij aan het wachten waren, maar ach![]()
Komend weekend hebben ze daar een feestje houdt daar rekening meeDat had ik van het weekend nog in een relatief jonge VW, mét navigatie.
Aangezien die geen idee had dat de A10 was afgesloten had ik geen idee hoe laat ik aan zou komen….
Niet echt relaxed, vond ik.![]()
Wel leuk voor de afwisseling, lijkt me.Zo, net geland in London, ff op een neer vandaag… Naja ff, lange dag! Gelukkig hoef ik dit niet meer maandelijks te doen![]()
Check! Niet voor niets zie je in echt warme gebieden weinig cabrio's. Zo lang je rijdt gaat het nog, maar als je dan stil moet staan.. Nee, Holland is een prima cabrio land!Daarna ff in de Gyeon Wax gezet, wilde eigenlijk meteen gaan rijden maar het is momenteel te warm hier… wacht even tot later op de dag en dan ga ik nog ff een mooie ronde doen. Komende week wordt het “maar” 27-28 graden dus dat nodigt wat meer uit, dan ga ik ook nog wel met de Bird naar kantoor denk ik![]()
Ik woon in Texas en rijd in de zomer minder open dan in de winter en lente. In de zomers avonds is wel lekker.Check! Niet voor niets zie je in echt warme gebieden weinig cabrio's. Zo lang je rijdt gaat het nog, maar als je dan stil moet staan.. Nee, Holland is een prima cabrio land!
Lukte het daarna nog wel om je lezing te geven dan? *Hik*Ik zat toen in een project, leden van het project moesten gescheiden vliegen uit angst dat alle kennis verloren zou gaan bij een ongeval.
Niks spannends, symposium op het hoofdkantoor over ons project.
Ik zal in de laatste groep, waren bijna geen plekken meer dus werd business class.
Afgelopen weekend vond ik het ook te warm hoor. Zaterdagochtend nog even een tripje gemaakt voordat de echte hitte doorkwam. Maar met 31 graden de zon vol op je kop dan zit ik liever onder een parasol op een terras met een koude pils.Ik woon in Texas en rijd in de zomer minder open dan in de winter en lente. In de zomers avonds is wel lekker.
Ik rijd ook motor, daar geldt hetzelfde voor. In het midden van de zomer is dat erg warm.
Ik snap dat een diagnose geld kost maar €1.000? Ik zou eerder op uurloon rekenen en daarna de lijst welke ze af mogen werken.Net even naar de garage gereden, ze zijn daar wel met mooi spul bezig!
Ze zijn druk maar laten mij binnenkort weten wanneer ze een afspraak vrij hebben. Idee is om een volledige check te laten doen, gewoon echt alles nakijken. Dan heb ik meteen een lijst met dingen die moeten gebeuren en dingen die op termijn er aan zitten te komen.
Kost wel zo’n €1.000,- maar dat is het wel waard denk ik.
![]()
![]()
Net even naar de garage gereden, ze zijn daar wel met mooi spul bezig!
Ze zijn druk maar laten mij binnenkort weten wanneer ze een afspraak vrij hebben. Idee is om een volledige check te laten doen, gewoon echt alles nakijken. Dan heb ik meteen een lijst met dingen die moeten gebeuren en dingen die op termijn er aan zitten te komen.
Kost wel zo’n €1.000,- maar dat is het wel waard denk ik.
![]()