Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat hoeft toch niet? Is een internationale site, iedereen kan deze auto kopen. Net opgeschreven, uiterlijke staat moet de auto doen verkopen, iedere enthousiasteling weet dat er onderhoud nodig is. Dat de auto in Zwitserland staat is mooi centraal in EuropaNou even een minder populaire vraag, waarom zie ik nergens in de advertentie staan dat het heel lastig is om hem op een Zwitsers kenteken te krijgen?
Ik vind dit soort dingen wel eerlijk als je het vermeld waarom je hem al zo snel weer weg doet.Dat hoeft toch niet? Is een internationale site, iedereen kan deze auto kopen. Net opgeschreven, uiterlijke staat moet de auto doen verkopen, iedere enthousiasteling weet dat er onderhoud nodig is. Dat de auto in Zwitserland staat is mooi centraal in Europa![]()
Succes!Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Vanaf morgen opent zich de veiling op Catawiki.
Ik vind alleen wel dat ze de waardeschatting wat laag zetten, maar goed nu wel met reserve.
![]()
Chevrolet - Corvette C3 - 1981
This Chevrolet Corvette Stingray is an iconic 1980s American sports car is powered by an upgraded and rebuilt 350ci (5.7L) ‘L81’ V8, reportedly delivering over 250PS to the rear wheels through a three-speed automatic transmission. The odometer currently reads 15,200 miles, though this is not...www.catawiki.com
Dat is een bijna koninklijke manier van reizen. Ik heb de treindiensten in Zwitserland altijd als erg prettig ervaren. Als je dan ook nog kunt werken dan is het ideaal natuurlijk.Bijv. Zürich - Genève zo’n 300 km, 3 uur zonder file, maar je hebt altijd file. Of 2:50uur met de trein. Ik heb een eerste klas abo van m’n werk, dus kan heerlijk werken en een kop koffie drinken in de trein.
Misschien dezelfde kerel die op de andere veiling het winnende bod had.Italië
Als hij graag z’n geld uit geeft aan commissies betalen van veilingsplatformen dan moet hij dat vooral zelf weten. Lijkt mij zelf geen hele fijne business case hahaMisschien dezelfde kerel die op de andere veiling het winnende bod had.
Bedankt vor die Corvette uit Zwitserland!Wie weet dat de paus je nog kan helpen met zijn urbi et orbi.
Dank je! Eerlijk gezegd geen idee, de koper moet nu naar Catawiki het geld overmaken. Ik neem aan dat er nu contact komt. Even wachten!Voorzichtig aan gefeliciteerd dan. Hoe lang heeft de koper nu de tijd?
Ja ik ook, maar ben pas blij als hij weg is en het geld op de rekening staat. Dan kan ik het hoofdstuk afsluiten en verder gaan kijken!Ik hoop ook dat je het straks achter je kan laten.
Waar gaat die heen?Hij is op 14k blijven hangen, maar dat was tevens mijn reserve, dus prima zo. Weinig geld voor een C3 maar laten we hopen dat de koper nu wel door komt!
Ben je wel van de Corvette af, maar niet op de juiste manier.De volgende keer parkeert ze op m’n auto![]()
Stel... de hoogste bieder komt niet over de brug. Wat zijn dan de vervolgstappen? De beste persoon moet nog steeds een zekere commissie betalen aan Catawiki, maar heb jij dan nog kosten (gehad)?Catawiki heeft zojuist een herinnering aan de koper gestuurd voor de betaling, want die is nog niet binnen! Ik voel de bui al hangen…
Moderator
Is zo'n bod niet bindend dan?Als de hoogste bieder niet over de brug komt, kun je daar weinig tegen doen. Ik heb zelf geen kosten gehad tot nu toe aan beide veilingen maar verlies wel veel tijd zo. Het vertrouwen in deze platformen is dan langzaam ook wel weg…