Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Balen dat de verkoop niet door is gegaan, maar ik vind het vanuit het veilinghuis wel bijzonder dat ze het maximumbod met je delen. Voor mij reden om geen autobod meer in te stellen op veilingen.Iemand toevallig een account gecreëerd? Ik wordt net gebeld door de medewerker en die zegt dat de huidige bieder Max 14k heeft ingesteld. Als je tot 13.750 biedt dan gaat het hoogste bod nog steeds naar hem, wordt alleen een hold op je creditcard gezet maar die is tijdelijk. Heeft iemand die mogelijkheid?
Je kunt bidders Highway ook nog proberenIk heb hem net ingestuurd naar Catawiki, handig dat ik alle fotos van de fotograaf gewoon kan gebruiken en de tekst van Collectingcars heb ik meer of minder gewoon gekopieerd hehe...
Nu in ieder geval wel met reserve prijs ingesteld, zodat ik snachts nog een beetje kan slapen, mocht ie weer op 5-6k blijven hangen![]()
"En weer verlaat een tevreden klant het pand."Hier verkopen ze geen Seiko
Wij waren gisteren bij de Lexus dealer en werden prima behandeld. Het kan wel...Ja precies mijn gedachte haha! Ik heb maar een leder armbandje gekocht maar werd nog steeds als een koning behandeld! Eigenlijk de standaard maar tegenwoordig is dat niet meer zo. Bij veel automerken wordt je ook vaak de showroom uitgekeken als je niet “netjes” gekleed bent…
And the winning bid is...Als jij nou morgen ff 25k biedt om de prijs "op" te drijven![]()
Achterwielaandrijving, die rijd ik binnen een week plat. Niet jouw zorg dan uiteraard.Ja dan heb je toch weer een mooie Corvette "gewonnen"! Win - Win situatie![]()
Moderator
Ik denk dat ze het resultaat van de vorige veiling ronde kennenIk vind alleen wel dat ze de waardeschatting wat laag zetten, maar goed nu wel met reserve.
Ja zeer waarschijnlijk wel, want de reserve staat nu op dat bedragIk denk dat ze het resultaat van de vorige veiling ronde kennen![]()