Jeff's Tesla MY LR '22 en Thunderbird '57

Hoeveel werk is het om m ergens in Europa geregistreerd te krijgen? Ik denk dat dat wel scheelt in de verkoopbaarheid.

Zonder inzetende te zijn/ zonder verblijfsplaats is dat lastig en ik heb dan nog te doen met extra importeerkosten. Mijn back-up plan is NL en dan registeren op de naam van een familielid, maar dit is een back-up plan want kost wel snel weer duizenden euries.

Ik heb hem net ingestuurd naar Catawiki, handig dat ik alle fotos van de fotograaf gewoon kan gebruiken en de tekst van Collectingcars heb ik meer of minder gewoon gekopieerd hehe...

Nu in ieder geval wel met reserve prijs ingesteld, zodat ik snachts nog een beetje kan slapen, mocht ie weer op 5-6k blijven hangen :eek:

Dat is toch een aardige tegenvaller. Weet je waarom die koper zich heeft teruggetrokken? Had hij zitten bieden met een fles Italiaanse wijn naast zich ofzo?

Iemand toevallig een account gecreëerd? Ik wordt net gebeld door de medewerker en die zegt dat de huidige bieder Max 14k heeft ingesteld. Als je tot 13.750 biedt dan gaat het hoogste bod nog steeds naar hem, wordt alleen een hold op je creditcard gezet maar die is tijdelijk. Heeft iemand die mogelijkheid?
Balen dat de verkoop niet door is gegaan, maar ik vind het vanuit het veilinghuis wel bijzonder dat ze het maximumbod met je delen. Voor mij reden om geen autobod meer in te stellen op veilingen.

Dat gebeurd zeker vaak zo, heb al vaak op veilingen gekocht en laatst kreeg ik gewoon te horen wat de reserve prijs was van een andere auto. Ik zei dat is te hoog en niet realistisch, zei meneer ja dat vind ik ook :ROFLMAO:. Scheelt mij tijd want dan hoef ik de veiling niet te volgen.

Veilinghuizen willen namelijk gewoon verkopen, want dan wordt er geld verdiend, dus als je een relatie hebt met de veilingmeester of adviseur dan krijg je veel te weten van te voren ;).

Zo heb ik ook nog ooit eens een alligator lederen band van zo’n 400 euro laten opsturen met de post, ondanks dat het helemaal niet mag (CITES, beschermde diersoorten etc mag je niet op de post doen). Het horloge verstuurde ze zonder armband en verzekerd met FedEx zodat ik hem officieel kon invoeren en de armband met de gewone post ;). Ik zal het desbetreffende veilinghuis niet bij naam noemen, maar wel een van de grote jongens.

Nu weer geprobeerd bij Sotheby’s maar die geven vooralsnog niet toe…

Dat is een wereldje waar ik mij dagelijks in beleef… :p

Ik had recent een makelaar die de ondertekende LOI van een van onze concurrenten aan mij doorstuurde zodat ik mijn aanbod kon verbeteren… Toen krabbelde ik mijzelf wel even achter mijn oren!

Hij heeft recent ook nog gesolliciteerd voor een rol in mij team, maar daar ben ik verder niet op in gegaan, hoe zou dat komen…?!

Onderweg naar een afspraak deze ochtend, ik ga vrijdag lekker met de Corvette een stuk toeren! F* it!

IMG-7106.jpg

Ik heb hem net ingestuurd naar Catawiki, handig dat ik alle fotos van de fotograaf gewoon kan gebruiken en de tekst van Collectingcars heb ik meer of minder gewoon gekopieerd hehe...

Nu in ieder geval wel met reserve prijs ingesteld, zodat ik snachts nog een beetje kan slapen, mocht ie weer op 5-6k blijven hangen :eek:
Je kunt bidders Highway ook nog proberen

• Leuk
Waarderingen: JL86
Zekers! Meteen om de hoek hier natuur en mooie landelijke wegen. Dus lekker om te cruisen, kreeg wel een mevrouw bij een zebrapad (waar ik overigens gewoon netjes voor stopte) met een boze blik en die haar neus dicht knijpte :ROFLMAO: Dacht bij mijzelf kom op man (vrouw)…

Ik heb een sticker op m’n Corvette geplakt, I bought this before Elon went crazy…

oh wacht verkeerde auto! Wist wel dat er iets niet klopte ;)

Laatst bewerkt:
Catawiki heeft m’n inzending geaccepteerd, moest nog wat foto’s van de onderkant insturen, die heb ik vanmiddag nog even gemaakt en we hadden nog een discussie over de reserve prijs, ze hebben nu hun commissie van 12.5% naar 2.5% verlaagt, dus prima zo ;-)

Ja precies mijn gedachte haha! Ik heb maar een leder armbandje gekocht maar werd nog steeds als een koning behandeld! Eigenlijk de standaard maar tegenwoordig is dat niet meer zo. Bij veel automerken wordt je ook vaak de showroom uitgekeken als je niet “netjes” gekleed bent…

Een leder bandje gaat daar ook naar CHF500…….. wij waren laatst in de Breitling winkel op de Champs-elysees, grand café met theater opstelling t.b.v. presentaties en een Carrera fleismann racebaan…..lekker aan de gin…..

• Leuk
Ja precies mijn gedachte haha! Ik heb maar een leder armbandje gekocht maar werd nog steeds als een koning behandeld! Eigenlijk de standaard maar tegenwoordig is dat niet meer zo. Bij veel automerken wordt je ook vaak de showroom uitgekeken als je niet “netjes” gekleed bent…
Wij waren gisteren bij de Lexus dealer en werden prima behandeld. Het kan wel...

• Leuk
Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Vanaf morgen opent zich de veiling op Catawiki.

Ik vind alleen wel dat ze de waardeschatting wat laag zetten, maar goed nu wel met reserve.

Laatst bewerkt:
Ik heb een keer een Mustang mogen besturen in de regen, 315 brede achterbanden.
Geloof me, je koopt er een auto bij voor slecht weer.

Nou even een minder populaire vraag, waarom zie ik nergens in de advertentie staan dat het heel lastig is om hem op een Zwitsers kenteken te krijgen?

Dat verkoopt natuurlijk niet lekker :ROFLMAO:

Maar uit de tekst valt dat wel eruit te halen. Hij heeft geen “MOT”, komt met formulier 13.20 en er staat welke upgrades de auto heeft, met andere woorden je moet het dus allemaal zelf regelen ;)

Ik heb de advertentie even bekeken. Lijkt mij zeer correct. Geen MOT, geen certificate of compliance, een Amerikaanse title. Netjes gedaan.

• Leuk
Terug
Bovenaan