Jeff's Tesla MY LR '22 en op zoek naar iets nieuws!

Sneak peak van de fotoshoot

IMG-6947.jpg

Ik zou de foto even bijsnijden voordat je die op de website van de veiling zet. :unsure:

Had je die man niet kunnen vragen even opzij te gaan? :poop:

Vandaag dus met de fotograaf op pad geweest. Eerst een een-dags kenteken opgehaald zodat we mochten rijden.

Duurde even voordat de auto warm was maar dan loopt ie wel lekker.

Laten we hopen dat de fotograaf wat betere foto’s heeft gemaakt, die krijg ik over een paar dagen ;)

IMG-6943.jpg

IMG-6954.jpg
IMG-6956.jpg

IMG-6951.jpg

IMG-6949.jpg

Die zijn officieel niet bedoeld voor plezier ritten, maar noodzakelijke ritten (bijv. naar de keuring of garage). Ik zit er aan te denken om het nog eens te doen en dan gewoon een stukje te gaan touren... ook al mag dat officieel niet natuurlijk.

Tja bureaucratie… ik krijg hem niet op kenteken maar mag wel met tijdelijk kenteken rondt rijden :ROFLMAO: . In principe kan ik er ook eentje voor 72 uur nemen en dan net voor het weekend :p
In dat geval zou ik ‘m lekker houden. Als er dan eens ruimte en tijd is op vrije dagen kun je toch lekker rijden. Maar dat zal ook wel niet de bedoeling zijn… :p

Tsja, dan wordt het inderdaad een ander verhaal. Hopelijk vind je er gauw een koper voor en komt er iets anders leuks op je pad.

Is bijna 90 euro voor een dag dus dan wordt het wel een dure hobby :ROFLMAO:
Je was anders ook aan paar duizend Euro kwijtgeweest. Dus nu kan je voor een jaar rijden. Geen slechte deal.

Gekkigheid natuurlijk, op zich is zo'n tijdelijk kenteken natuurlijk alleen bedoeld om naar een keuring enzo te rijden. Zullen best hoge boetes opstaan bij misbruik.

• Leuk
Waarderingen: JL86
Ja eigen foto’s, fotograaf zat lager ;)

Ik heb nog een filmpje via PM gestuurd maar daar staat m’n blije kop op dus die deel ik niet hier!

Laatst bewerkt:
Ik ga sowieso bieden. Maar ik zal ook wel snel weer ophouden. Wel gave spec hoor. Hopen dat het goed gaat, wordt je er ook iets wijzer van kun je een speeltje met kenteken zoeken.

• Leuk
Ben blij met de foto’s, ga er zeker een paar laten printen en inlijsten voor op m’n werk kamer.

Wel spannend omdat je geen invloed hebt op het resultaat, een knaak en drie knikkers doet mij dan wel heel erg pijn denk ik… ben nog niet in de positie dat ik gratis Corvettes kan uitdelen :ROFLMAO:

Overigens interessant dat ze hem Stingray noemen, dat doen ze daar standaard bij dit model, terwijl dit bouwjaar geen Stingray is… Ach als dat beter verkoopt :p

Ik hoop dat het verlies niet groot zal zijn, in NL begint het bij Eur7-8K als start prijs, wat er daarna uitkomt heb ik niet bekeken.

Succes met de verkoop Jeff! Mooie foto's ook!

Heb je ook een minimumprijs? (Dat heet anders bij veilingen, ik kom even neit op de naam) maar dat je zeg maar (ik noem even iets) er minstens 10k voor wilt hebben, bij lagere biedingen gaat ie niet weg. Iemand die ken verkoopt ook wel een auto's via Catawiki, en heeft dat wel "ingsteld" . Op Ebay ben ik het (bij andere dingen) ook wel eens tegen gekomen.

@A3 White die Route 66 auction heb ik ook gezien inderdaad, geen idee hoe groot zij zijn.

Ik heb voor collectingcars gekozen omdat zij een groot europees netwerk hebben, ik ben al "klant" bij ze sinds een paar jaar op hun zusterplatform watchcollecting.com dus weet goed hoe het werkt. Ben ook al eens op hun kantoor geweest in London.

Ze hebben mij de witte Corvette uit Göteborg als referentie gegeven, albeit did was in 2022. De Corvettes die afgelopen jaar verkocht zijn hebben het goed gedaan, maar de meeste waren in Engeland en het is natuurlijk bouwjaar afhankelijk.

@Pjotr Ik heb geen minimumprijs ingesteld (vandaar No Reserve), dus in principe kan hij ook voor 1 euro verkocht worden...
Capture.jpg

De Luminor is mooi, heb ik eentje gehad een 1950 Marina, maar wel zwaar als je hem op staal neemt.

Panerai is dan weer een merk waar ik niet echt fan van ben. Voor mij te groot - ik heb echt het liefst max 39mm.

Voor mij persoonlijk, max. 42 mm, Portugiesers bijv. dragen vrij slank, ook bij 42mm. Maar ik draag ook regelmatig 36mm.

Voor de "handel" heb ik deze week een 48mm gekocht, een AP collectors edition van Arnold Schwarzenegger.... :ROFLMAO: Die komt hopelijk volgende week binnen.

Ik wou net "zeggen" ennn staat ie online!? Maar ja dus! Succes met de verkoop! Leuk ook die actiefoto van je!

• Leuk
Jep, maar bij 5.000 maak ik hem zelf wel ontbindend hoor :p . Overigens als je niet betaald bij veilingen dan moet je wel de commissie betalen. Die wordt van je creditcard afgeschreven, daar kun je weinig aan doen volgens mij.

Terug
Bovenaan