Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoe vaak mag je dat doen?Eerst een een-dags kenteken opgehaald zodat we mochten rijden.
In dat geval zou ik ‘m lekker houden. Als er dan eens ruimte en tijd is op vrije dagen kun je toch lekker rijden. Maar dat zal ook wel niet de bedoeling zijn…Tja bureaucratie… ik krijg hem niet op kenteken maar mag wel met tijdelijk kenteken rondt rijden. In principe kan ik er ook eentje voor 72 uur nemen en dan net voor het weekend
![]()
Je was anders ook aan paar duizend Euro kwijtgeweest. Dus nu kan je voor een jaar rijden. Geen slechte deal.Is bijna 90 euro voor een dag dus dan wordt het wel een dure hobby![]()
Hele blije kop. Mooi geluid ook.Ja eigen foto’s, fotograaf zat lager
Ik heb nog een filmpje via PM gestuurd maar daar staat m’n blije kop op dus die deel ik niet hier!
Zo meteen heb je 'm voor een knaak en 3 knikkers!Ik ga sowieso bieden. Maar ik zal ook wel snel weer ophouden. Wel gave spec hoor. Hopen dat het goed gaat, wordt je er ook iets wijzer van kun je een speeltje met kenteken zoeken.
Precies soms moet je kansen grijpen. Dan moet ik die Kia Sorento hier vlakbij ook maar halen en repareren. Denk dat de Kangoo dat niet leuk vind een Corvette op de trailer.Zo meteen heb je 'm voor een knaak en 3 knikkers!![]()
Is dat een navigatie voor oude auto'sIk hou het nu bij de Navitimer.
Een kompas voor op de Amerikaanse sloepIs dat een navigatie voor oude auto's![]()
Het is bindend tot iemand een hoger bod uitbrengt. Dat is hoe een veiling werkt.Hoe bindend is dat bod?