Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij zijn dit de "Winterse Omstandigheden" waarbij je zelfs een boete kunt krijgen als je met zomerbanden rijdt...met dit weer ga ik niet op zomerbanden rijden (Michelin Pilot Sport).
Ik zou die accu bewaren. Met beter weer terug in de Corvette, starten met startkabels en eens een flink stuk gaan rijden. Is ie dan weer vol en blijft hij het doen, dan heb je een reserve.@Carkiller ik weet niet of de accu nog goed is of niet. Ik heb helaas geen oplader om het te testen. Kan dus A eerst een oplader kopen of B meteen een nieuwe accu of C beide… ik zie alleen wel dat die ca. 690 amp batterijen die in deze auto passen lekker duur zijn![]()
Multimeter... gebruik je om te meten... laden doen die echt nietJe hebt geen multimeter?
Kan je ook een accu mee opladen.
Aanvulling, wat kan hoeft niet veilig te zijn dus beter geen risico.,,
Ik wacht ook even op de uitleg.Multimeter... gebruik je om te meten... laden doen die echt niet
Met de multimeter kun je meten hoe leeg de accu is.
Nee helaas geen stroom aansluiting in de garage. Ik heb een set plastic wiggen, daar gaat het ook prima mee en kreeg het lijm residue er ook aardig van af.Heb je geen föhn gebruikt om het spul eraf te krijgen?
Niet eens opgevallen dat ze nep zijn! De opening zie je idd goed dat het achteraf gezaagd is, ik verwacht overigens ook niet dat ik de radio veel zal gebruiken.Die schroefjes die je ziet zitten zijn allemaal nep, om dit console er uit te halen kan een grote klus zijn als alles nog origineel in elkaar zit. Zit normaal gesproken ook vast aan het platte seel.
Ook de enkele DIN radio opening is achteraf er in “gezaagd” dat was een vrij normale aanpassing toen der tijd.
Wij rijden al 8 jaar met een opening in het dit console voor het plaatsen van een radio.
Haha say whut? Serieus? Waarom doet iemand ditDie schroefjes die je ziet zitten zijn allemaal nep,
lijkt natuurlijk allemaal losse meters, maar helaas.Haha say whut? Serieus? Waarom doet iemand dit![]()
Bij mij zit er een Corvette radio in die eruit ziet als een oude radio maar is wel digitaal. Ik heb hem nooit aan, de speakers zijn ook niet geweldig. Meestal rij ik zonder muziek (er gaat niks boven de brullende V8), en wil ik wel muziek dan leg ik de JBL speaker achter de voorstoelen, dat klinkt super.ik verwacht overigens ook niet dat ik de radio veel zal gebruiken.
Die van mij heeft geen klokje! Zit een olie temperatuur meter, eigenlijk heb ik 2 verschillende olie temperatuur meters…lijkt natuurlijk allemaal losse meters, maar helaas.
Doet je klokje het overigens?
Vergeet die moer niet aan te draaien haha ! Uit ervaring kan ik vertellen dat je het zo vergeet , vol enthousiasme stuur plaatst plus (evt) airbag en dan denkt hé… ik heb een hele grote bout overen deze verstelmogelijkheid zit in combinatie de moer die het stuur op zijn plek houd. Als dit niet lekker zit dan geef je straks gas en komt het stuur naar je toe, ook leuk, maar je schrikt wel even.