Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hou je de brandstofkosten van je Tesla bij?Ik zag zojuist een draadje rekenhulp voor brandstofkosten, ik hou dit zelf voor mijn Tesla ook bij.
Precies dat!Jaaaaa super vet ! En haha zo ontzettend leuk @A3 White dat je het echt heb gedaan. Blijft zo’n forum echt leuk op deze manier
Ik zie nergens pepernoten...De corvette is eindelijk gearriveerd!
Helaas was ik gisteren zakelijk op pad en pas om 23:00 in de avond weer thuis, dus mijn vrouw heeft hem in ontvangst genomen, dit was rond 16:30 gisteren, met een klein laagje sneeuw.
Wij hebben gisteren een behoorlijke sneeuw storm gehad en er ligt nu zon 30-40 cm sneeuw. Ik ben dus onzettend blij dat de auto binnen staat!
Ik had met de transporteur afgesproken dat hij hem in de parkeer garage zou rijden, dat heeft hij netjes gedaan.
De accu is leeg, dus hij heeft hem nog met een booster kunnen starten, maar ik moet nu dus als eerste de accu vervangen.
De auto is ontzettend smerig, opzich logisch, na 2.5 maanden op pad te zijn geweest in weer en wind. Ook van binnen merk je dat hij wel een poetsbeurt kan gebruiken.
Dus zodra de sneeuw verdwenen is en ik een nieuwe accu heb aangesloten ga ik hem wassen.
Hier alvast een paar fotos, ik heb tot nu toe nog ontzettend weinig tijd gehad, maar ga er later vandaag nog even verder mee aan de slag natuurlijk.
Gisteravond bij aankomst:
![]()
Deze ochtend:
![]()
![]()
@A3 White de pepernoten en schokolade letters zijn goed aangekomen! Onzettend leuk en echt bedankt voor de moeite, maakt het nog specialer zo!
![]()
Het is je vergeven, chocolade kruidnoten zijn mijn favoriet. Foto's had ik al begrepen, komen betere tijden. Wasstraat klinkt wel eng met de Corvette.@Carkiller kruidnoten
Ik heb nog weinig tijd gehad inderdaad en de auto is echt ontzettend vies, dus voor "mooie" fotos moet je toch echt nog even geduld hebben. Komt wel goed!
Alleen om hem af te spuiten, wassen verder met de hand. Was box dus eigenlijk.Het is je vergeven, chocolade kruidnoten zijn mijn favoriet. Foto's had ik al begrepen, komen betere tijden. Wasstraat klinkt wel eng met de Corvette.
Dan is het goed.Alleen om hem af te spuiten, wassen verder met de hand. Was box dus eigenlijk.
Weinig geluid momenteel want de accu is leegOverigens is een geluidsfragmentje ook best welkom.
Ja heel erg leuk! Kan het echt heel erg waarderen.Wat een leuke actie van Adrie! Lekker ook daar van genieten! Zo zonder dat laminaat is ie al meteen strakker! Lekker bezig Jeff!
Neem je tijd.Weinig geluid momenteel want de accu is leeg
Ja heel erg leuk! Kan het echt heel erg waarderen.