Guest
De ACEA cijfers zijn niet zo gedetailleerd en komen pas laat beschikbaar en derhalve is het wellicht minder relevant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
GPS_wegkwijt zei:De ACEA cijfers zijn niet zo gedetailleerd en komen pas laat beschikbaar en derhalve is het wellicht minder relevant[/quote
"pas laat" en 'wellicht" - noem je dat een nuttige bijdrage?
Je dacht waarschijnlijk, "kom ik moet ff wat tiepen".
GPS_wegkwijt zei:De ACEA cijfers zijn niet zo gedetailleerd en komen pas laat beschikbaar en derhalve is het wellicht minder relevant
rickm zei:"pas laat" en 'wellicht" - noem je dat een nuttige bijdrage?
[/i].
GPS_wegkwijt zei:GPS_wegkwijt zei:De ACEA cijfers zijn niet zo gedetailleerd en komen pas laat beschikbaar en derhalve is het wellicht minder relevant
rickm zei:"pas laat" en 'wellicht" - noem je dat een nuttige bijdrage?
[/i].
Ja, nuttige opmerking voor
- mensen die sneller de info willen hebben (ACEA heeft nu nog geen details van April)
- mensen die meer details (modellen etc) willen hebben
Daarom: voor een globale indruk zijn de ACEA cijfers goed geschikt (want alle landen in een overzicht) , maar minder relevant voor mensen die meer actuele en gedetailleerde cijfers willen hebben.
D-C zei:15. Toyota Vellfire 7.933
![]()
Bart81 zei:D-C zei:15. Toyota Vellfire 7.933
![]()
I am the god of Vellfire, and I bring you fire!![]()
passchier2007 zei:Die Dacia Duster gaat lekker daar in La France
Ben benieuwd hoe ie het in Duitsland doet...
Daewoo-Chevrolet zei:Opel vinden we pas op plaats 6 terug en dat is toch wel dramatisch, ondanks de succesvolle Astra:
"Opel meldt trots dat zij in 5 maanden tijd in Europa al 150.000 orders voor de nieuwe Astra 5-deurs hatchback heeft weten te noteren. Daarmee lijkt de jaardoelstelling om 180.000 exemplaren te verkopen een eitje te worden. De Duitse pers, die het uberhaupt niet zo op Opel heeft begrepen, mag graag het beeld schetsen dat de Astra geen succes zou zijn, maar dat valt reuze mee. Binnen zijn segment heeft de 5-deurs uitvoering van de Astra een marktaandeel van maar liefst 38 procent weten te bereiken, een percentage dat maar weinig onder doet voor het verkoopaandeel van de 5-deurs Golf. Toch is deze concurrent van Volkswagen in het voordeel met zijn 3-deurs versie en de Variant. Opel teert voor wat betreft deze carrosserievarianten nu nog op het oude model, maar daar komt binnen een jaar verandering in. In september debuteert op de autosalon van Parijs de nieuwe Astra ST en volgend jaar maart wordt de 3-deurs GTC aan het publiek voorgesteld.
In het onderstaande lijstje lijkt de Astra wel heel ver op de Golf achter te liggen, maar de cijfers van de Golf Plus en Jetta worden er altijd bij opgeteld door waarschijnlijk nationalistische redenen, . Feit is dat de Corsa ver is teruggezakt, de Insignia geen groot succes is en de Agila en Antara niet eens in de lijstjes zijn terug te vinden. Wellicht dat Opel met de nieuwe Meriva en de toevoeging van de Sports Tourer en GTC-varianten en later de nieuwe Zafira weer weet te klimmen.
Daewoo-Chevrolet zei:De Golf Plus is een totaal ander model, verschilt meer van de Golf dan de Altea/Toledo van de Leon. De S40 en V50 worden niet bij elkaar opgeteld en dat geldt wel voor meer modellen.
Daewoo-Chevrolet zei:Binnen zijn segment heeft de 5-deurs uitvoering van de Astra een marktaandeel van maar liefst 38 procent weten te bereiken, een percentage dat maar weinig onder doet voor het verkoopaandeel van de 5-deurs Golf.
Daewoo-Chevrolet zei:https://www.autointernationaal.nl/artikel.php?id=15181&n=0
rickm zei:Ik schreef gisteravond de serieus bedoelde regels dat Infiniti in de BRD in April meer auto's heeft verkocht dan héél 2009, is (ook) dat bericht verdwenen.
speedtouch zei:rickm zei:Ik schreef gisteravond de serieus bedoelde regels dat Infiniti in de BRD in April meer auto's heeft verkocht dan héél 2009, is (ook) dat bericht verdwenen.
Wordt hier dan gecensureerd?
Daewoo-Chevrolet zei:De Duitse pers, die het uberhaupt niet zo op Opel heeft begrepen, mag graag het beeld schetsen dat de Astra geen succes zou zijn, maar dat valt reuze mee.
gearhead zei:Daewoo-Chevrolet zei:De Duitse pers, die het uberhaupt niet zo op Opel heeft begrepen, mag graag het beeld schetsen dat de Astra geen succes zou zijn, maar dat valt reuze mee.
Heb je een bron? Want de bron die je vermeld geeft deze zin oa niet weer....
LM. zei:gearhead zei:Daewoo-Chevrolet zei:De Duitse pers, die het uberhaupt niet zo op Opel heeft begrepen, mag graag het beeld schetsen dat de Astra geen succes zou zijn, maar dat valt reuze mee.
Heb je een bron? Want de bron die je vermeld geeft deze zin oa niet weer....
Man, man, wat ben je toch ook weer een zeikerd. Het is gewoon een feit: Opel en Ford: niet 100% duits, dus motten ze het niet.
VW-Audi-BMW-Mercedes is het enige wat dat chauvinistische volk wil.
Daewoo-Chevrolet zei:[size=medium]Duitsland, april 2010[/size]
Feit is dat de Corsa ver is teruggezakt
gearhead zei:LM. zei:gearhead zei:Daewoo-Chevrolet zei:De Duitse pers, die het uberhaupt niet zo op Opel heeft begrepen, mag graag het beeld schetsen dat de Astra geen succes zou zijn, maar dat valt reuze mee.
Heb je een bron? Want de bron die je vermeld geeft deze zin oa niet weer....
Man, man, wat ben je toch ook weer een zeikerd. Het is gewoon een feit: Opel en Ford: niet 100% duits, dus motten ze het niet.
VW-Audi-BMW-Mercedes is het enige wat dat chauvinistische volk wil.
Zou jij je niet een beetje gedragen? Ik stel een normale vraag. Je beledigt in je post niet alleen mij maar ook onze oosterburen.
LM. zei:gearhead zei:LM. zei:gearhead zei:Daewoo-Chevrolet zei:De Duitse pers, die het uberhaupt niet zo op Opel heeft begrepen, mag graag het beeld schetsen dat de Astra geen succes zou zijn, maar dat valt reuze mee.
Heb je een bron? Want de bron die je vermeld geeft deze zin oa niet weer....
Man, man, wat ben je toch ook weer een zeikerd. Het is gewoon een feit: Opel en Ford: niet 100% duits, dus motten ze het niet.
VW-Audi-BMW-Mercedes is het enige wat dat chauvinistische volk wil.
Zou jij je niet een beetje gedragen? Ik stel een normale vraag. Je beledigt in je post niet alleen mij maar ook onze oosterburen.
Ja ja, alsof dat nog niet gedaan is. Normaal? Sorry maar imo is dat geen 'normale' vraag maar probeer je, net als de duitse pers, opel gewoon naar beneden te halen, net als in al je andere posts.
LM. zei:Daewoo-Chevrolet zei:[size=medium]Duitsland, april 2010[/size]
Feit is dat de Corsa ver is teruggezakt
Niet alleen de Corsa, ook de Fabia en Fiesta, de auto's die vorig jaar een drie-eenheid waren vanwege de slooppremie, zijn drastisch gezakt.
Ook speelde het mee dat VW een zwaar verouderde Polo had.
Met de Corsa in NL gaat het nog steeds goed, en dat terwijl de evenoude 207 al naar plaats 20 is gedaald.
gearhead zei:Daewoo-Chevrolet zei:De Duitse pers, die het uberhaupt niet zo op Opel heeft begrepen, mag graag het beeld schetsen dat de Astra geen succes zou zijn, maar dat valt reuze mee.
Heb je een bron? Want de bron die je vermeld geeft deze zin oa niet weer....
rickm zei:Het Infiniti merk/badge wordt niet in Japan gevoerd is het niet, meester DC?