IM LS6 (CN) / MG IM6

Fr1kandelbr00dje

Wegverkenner
w1200_yichecar_202308171657224379231565071.JPG.webp

w1200_yichecar_202308171658224379233811900.JPG.webp

w1200_yichecar_202308171661224379237589504.JPG.webp

w1200_yichecar_202308171659224379234322369.JPG.webp

w1200_yichecar_202308171660224379237428613.JPG.webp

w1200_yichecar_202308115045174279335749485.jpg.webp

w1200_yichecar_202308115273174282580376883.jpg.webp

w1200_yichecar_202308115065174279674871632.jpg.webp

Meer foto's: https://photo.yiche.com/photo/photolist_10346_master_439/
Engelstalige info op CarNewsChina
 
IM komt ook naar Europa als het luxemerk van SAIC. SAIC is momenteel al actief in Europa met de merken MG en Maxus.


Op het autosalon van Genève:

800px-IM_LS6_GIMS_2024_1X7A2002.jpg


800px-IM_LS6_GIMS_2024_1X7A2007.jpg


Foto's Alexander Migl/Wikimedia

Vind het net als de andere IM-modellen een nogal lastig verteerbaar ontwerp. Er zijn veel mooiere Chinese EV's.
 
Buitenkant vind ik mooi. Beetje Kia Proceed/Hyundai Fastback vibes.
Die kant en klare monitoren in de auto, die zo uit het rek bij Dell lijken te komen, verpesten het wat mij betreft.
 
Ik zie deze auto vaak voorbij rijden waar ik werk. Niet veel bijzonders, heeft van elke auto wel wat, qua design, maar bij elkaar stelt het weinig voor.
 
Van de facelift is ie wel wat opgeknapt, zoals voorgesteld in de OP leek het wel een druipende kaars. Verder nog steeds een typisch Chinese auto die er niet smakelijk genoeg uitziet om te scoren in Europa.
 
Terug
Bovenaan