A
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
"Wagentje"? 4m65 lang vind ik niet zo 'tje' meer hoor.iDS zei:Dit lijkt wel back to the eighties: packman game.
Leuk wagentje mar van die wielkasten ben ik geen fan.
DeeTwee zei:"Wagentje"? 4m65 lang vind ik niet zo 'tje' meer hoor.iDS zei:Dit lijkt wel back to the eighties: packman game.
Leuk wagentje mar van die wielkasten ben ik geen fan.
De leds laten een leuke ontwikkeling zijn imo. In het beginstadium was LED verlichting echt Halfords-achtig, met van die dikke stippen (zie bijvoorbeeld Audi A4 B8 pre-facelift), maar werden het al snel nette dikke strepen, en nu maakt Hyundai er op een verfijnde retro-verlichting van. Doet idd aan ouderwetse computerspelletjes denken, volgens mij heel bewust gedaan.
1m60, bij 1m89 breedte. Aldus Autoweek in een eerder verschenen artikel. Nog geen officiële info voor zover ik kan beoordelen.iDS zei:465 cm is inderdaad een serieuze lengte. Hoe hoog is dat ding dan wel?![]()
DeeTwee zei:1m60, bij 1m89 breedte. Aldus Autoweek in een eerder verschenen artikel. Nog geen officiële info voor zover ik kan beoordelen.iDS zei:465 cm is inderdaad een serieuze lengte. Hoe hoog is dat ding dan wel?![]()