Hyundai Ioniq 5 | Nieuw: facelift 2024

0.00099999.jpg

0.0009999.jpg

0.000999999.jpg

0.0009999999.jpg

Via https://worldscoop.forumpro.fr/t13044p125-2021-hyundai-ioniq-5

Lijkt me geen verkeerde auto te worden. Wat nu al te zien is spreekt me aan.

Het blijft een gave auto! Ik ben echt heel erg benieuwd naar dit model!

Op het Russische Newsdrom zijn nu al wat foto's gedeeld.
"Hyundai Motor heeft de eerste officiële foto onthuld van het interieur van het debuutmodel van zijn elektrische submerk Ioniq, de Ioniq 5. Het gaat in première op 23 februari."
3651137.jpg

Het interieur.

Ik maakte uit het artikel hier op de nieuwspagina op dat het nieuwe plaatjes waren, maar niet dus ik zie MCW zijn post

0.0009999999.jpg

Dit lijkt wel back to the eighties: packman game.
Leuk wagentje mar van die wielkasten ben ik geen fan.

iDS zei:
"Wagentje"? 4m65 lang vind ik niet zo 'tje' meer hoor.

De leds laten een leuke ontwikkeling zijn imo. In het beginstadium was LED verlichting echt Halfords-achtig, met van die dikke stippen (zie bijvoorbeeld Audi A4 B8 pre-facelift), maar werden het al snel nette dikke strepen, en nu maakt Hyundai er op een verfijnde retro-verlichting van. Doet idd aan ouderwetse computerspelletjes denken, volgens mij heel bewust gedaan.

DeeTwee zei:
iDS zei:
"Wagentje"? 4m65 lang vind ik niet zo 'tje' meer hoor.

De leds laten een leuke ontwikkeling zijn imo. In het beginstadium was LED verlichting echt Halfords-achtig, met van die dikke stippen (zie bijvoorbeeld Audi A4 B8 pre-facelift), maar werden het al snel nette dikke strepen, en nu maakt Hyundai er op een verfijnde retro-verlichting van. Doet idd aan ouderwetse computerspelletjes denken, volgens mij heel bewust gedaan.

465 cm is inderdaad een serieuze lengte. Hoe hoog is dat ding dan wel?:eek:
Die LEDs is natuurlijk bewust gedaan, komt nogal goedkoop over vind ik. Maar als gimmick wel leuker dan die 'lopende' knipperlichten. Daar vind ik niks aan (en draagt ook niks bij tot de veiligheid).

iDS zei:
1m60, bij 1m89 breedte. Aldus Autoweek in een eerder verschenen artikel. Nog geen officiële info voor zover ik kan beoordelen.

Buitengewoon goed bezig, Hyundai / KIA / Genesis.
Gaan de Japanners en VAG nog veel last van krijgen.
En gezien de plannen is het einde van de sprint naar de top nog lang niet in zicht.

DeeTwee zei:
iDS zei:
1m60, bij 1m89 breedte. Aldus Autoweek in een eerder verschenen artikel. Nog geen officiële info voor zover ik kan beoordelen.

Da's een serieuze brok. Een pak mooier ook dan de eNiro die we nu op het werk hebben rondrijden. Als hij technisch even goed is, mag mijn werkgever snel overschakelen op deze wagen!

Terug
Bovenaan