Quadrifoglio Verde
Kilometervreter
We lijken er niet onderuit te komen; elektrisch rijden heeft de toekomst en oude auto's worden op steeds meer plekken geweerd. Zo was er vanavond weer in het nieuws dat Shell zich ook op meer milieuvriendelijke producten gaat richten. Nu zie ik het heus niet zo snel gebeuren dat we over 5 jaar allemaal elektrisch rijden, maar hoe zit dat over 15, 20 jaar, of misschien al over 10 jaar? Nu kan ik gewoon overal (op een paar grote steden na waar ik toch nooit kom) met mijn 34 jaar oude Alfa rondtoeren en gewoon Formula Shell of iets vergelijkbaars tanken hier op de hoek.
Maar wat als er ooit weinig of misschien wel helemaal geen benzinepompen meer zijn? Of als bijna elke weg verboden gebied gaat worden voor oude auto's? Kunnen we straks alleen nog maar genieten van onze klassiekers door er naar te kijken? Of moeten we hem om laten bouwen tot elektrische auto en niet meer kunnen genieten van het mooie geluid? En wanneer zou dat allemaal eventueel gaan gebeuren?
Ik ben wel eens benieuwd of er nog meer mensen zijn die hierover nadenken en hoe jullie het rijden van een klassieker in de toekomst zien. Ik ben benieuwd!
Maar wat als er ooit weinig of misschien wel helemaal geen benzinepompen meer zijn? Of als bijna elke weg verboden gebied gaat worden voor oude auto's? Kunnen we straks alleen nog maar genieten van onze klassiekers door er naar te kijken? Of moeten we hem om laten bouwen tot elektrische auto en niet meer kunnen genieten van het mooie geluid? En wanneer zou dat allemaal eventueel gaan gebeuren?
Ik ben wel eens benieuwd of er nog meer mensen zijn die hierover nadenken en hoe jullie het rijden van een klassieker in de toekomst zien. Ik ben benieuwd!