Guest
Hoe kom ik van mijn online autoweek account af?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
s velthuis zei:Niet. Is van Talpa, dus je zit toch al in een web.
https://www.trouw.nl/cultuur/-talpa-werkt-op-gespannen-voet-met-de-privacywet-~a4541baf/
R W xxx zei:s velthuis zei:Niet. Is van Talpa, dus je zit toch al in een web.
https://www.trouw.nl/cultuur/-talpa-werkt-op-gespannen-voet-met-de-privacywet-~a4541baf/
Da's toch echt hun probleem in het geval van iets willen opheffen.
Moderator
MR PMG zei:Simpel een berichtje naar de mods dat je je account wil verwijderen en dan is het zo gepiept.
Muslecar zei:Ik heb mijn account opgeheven toen ik nog geregistreerd stond als V8 boven alles.
Dat heeft enige tijd geduurt, toen ik vond dat ik misschien een overhaaste beslissing had genomen heb ik Jan Renting nog gemaild of het nog teruggedraaid kon worden, volgens hem had ik de verwijderingsprocedure niet afgemaakt en zou mijn account gewoon blijven staan.
Tot mijn verbazing is alles toch verwijderd waarna ik er tot mijn nog grotere verbazing achterkwam dat ik weer kan reageren, onder J3578273, dit echter onder voorwaarden.
Iedere keer als ik iets post krijg ik een blauw tekst veldje met de mededeling dat mijn commentaar eerst de goedkeuring van de redactie moet krijgen voordat het gepost wordt.
Even de proef op de som genomen, een commentaar geplaatst bij het ID.3 topic, waarschijnlijk iets te kritisch, niet geplaatst.
Bij Ferrari en Porsche een paar nietszeggende frutsels, wel geplaatst.
Uiteraard wens ik mij niet monddood te laten verklaren, dit flut account kan echt weg, als ik mij niet meer kan uiten zoals ik wil zonder persoonlijk of beledigend te worden heeft dit voor mij geen zin.
Weg met dit account of mij gewoon dezelfde voorwaarden als iedereen toekennen, een andere weg is er voor mij niet.
Met vriendelijke groet, Jan
BRG zei:Onder “mijn account “, tabblad “mijn gegevens” staat de optie “account opheffen”.
Gelet het aantal posts van zgn. anonieme bezoekers werkt dit blijkbaar.
Muddy Bandit zei:Ik begrijp ook niet dat Autoweek die mogelijkheid om te reageren op een artikel nog steeds aanhoudt, want in mijn ogen doet het alleen maar afbreuk aan de artikelen en voegt niets toe.... maar misschien levert dat ook wel een aandachttrekker c.q. doelgroep op voor Autoweek?
D Elzinga zei:Muddy Bandit zei:Ik begrijp ook niet dat Autoweek die mogelijkheid om te reageren op een artikel nog steeds aanhoudt, want in mijn ogen doet het alleen maar afbreuk aan de artikelen en voegt niets toe.... maar misschien levert dat ook wel een aandachttrekker c.q. doelgroep op voor Autoweek?
Laat ze het maar lekker openhouden, zonder reactiemogelijkheid op de frontpage komen ze misschien hier naartoe.![]()
Oh, had jij die clausule niet in je reageerderscontract zitten?Muddy Bandit zei:Er is toch geen verplichting om na het lezen van een artikel op de frontpage ook nog de geplaatste reacties te gaan lezen en er op te reageren?
Volgens mij genereert het page views als een bezetene, en ik hoewel ik niet precies weet op welke manier dat inkomsten genereert voor Autoweek, vermoed ik dat het niet ongustig is.Muddy Bandit zei:Ik begrijp ook niet dat Autoweek die mogelijkheid om te reageren op een artikel nog steeds aanhoudt, want in mijn ogen doet het alleen maar afbreuk aan de artikelen en voegt niets toe.... maar misschien levert dat ook wel een aandachttrekker c.q. doelgroep op voor Autoweek?
Klopt. Het was bijna zo dat ik een hekel begon te krijgen aan elektrische auto's toen ik realiseerde dat ik eigenlijk gewoon een hekel heb aan al zelfbevlekkende eikels als solo met z'n linkdumps en oneliners (gast lijkt sowieso altijd twitter met autoweek te verwarren). Hij zal best wel eens dingen zeggen die terecht zijn, maar als je een eerlijk beeld wilt krijgen van EV's moet je in elk geval niet bij hem en z'n discipelen zijn. Negeren is het devies. Al resulteert dat vrij snel in wegblijven van de front page.massie zei:Kon best lachen om de dagelijks spam van Hansolo en zijn batterijvriendjes.
Maar voor een echte petrolhead, is AW inmiddels een woestijn.
En vooral een platform voor milieuactivisten.
Je hebt diverse varianten. Allemaal ongeveer even irritant. Ze weten allemaal precies hoe de wereld in elkaar zit en elektrisch rijden lost alles op, van vastzittende hoest tot ruzie met je schoonouders en naar het schijnt zelfs zure regen.R W xxx zei:Die linkdumper heeft ook hier ergens een topic lopen toch? Of is het besmettelijk en zijn er vergelijkbare gevallen?
Dat. Plus dat ik graag een eigen beeld vorm van de hele problematiek, en dat een kritische vraag of opmerking door dat soort volk nogal snel beantwoord wordt met hysterische opmerkingen als "wil je wel dat er iets verandert!!?!één!?", of "zullen we dan maar terug naar paard en wagen!?!", of natuurlijk het hele arsenaal aan anekdotische kretologie over hoe het kodak en nokia is vergaan, die ook weigerden mee te innoveren. Je moet weten dat de gemiddelde elektrojuichaap sowieso bij diverse directies van bedrijven en ministerraden over de hele wereld aan tafel zit en constateert hoe het daar allemaal misgaat.R W xxx zei:Ah, oke. Op zich best jammer; ik vind het concept hybride en ev best interessant maar heb een bloedhekel aan dat soort fanatieke 1issue jezussen.
massie zei:Inderdaad DeeTwee.
Als je Solo vervolgens een schertsfiguur noemt, grijpt AW in.
Dat kwam gelegen, want ik was al begonnen die front page te mijden.
Laatste zetje.
Nu alleen dat account nog opheffen.
Zal ze wel bellen moeten, want mijn status blijft zoals die is.
DeeTwee zei:Dat. Plus dat ik graag een eigen beeld vorm van de hele problematiek, en dat een kritische vraag of opmerking door dat soort volk nogal snel beantwoord wordt met hysterische opmerkingen als "wil je wel dat er iets verandert!!?!één!?", of "zullen we dan maar terug naar paard en wagen!?!", of natuurlijk het hele arsenaal aan anekdotische kretologie over hoe het kodak en nokia is vergaan, die ook weigerden mee te innoveren. Je moet weten dat de gemiddelde elektrojuichaap sowieso bij diverse directies van bedrijven en ministerraden over de hele wereld aan tafel zit en constateert hoe het daar allemaal misgaat.R W xxx zei:Ah, oke. Op zich best jammer; ik vind het concept hybride en ev best interessant maar heb een bloedhekel aan dat soort fanatieke 1issue jezussen.
haarr zei:DeeTwee zei:Dat. Plus dat ik graag een eigen beeld vorm van de hele problematiek, en dat een kritische vraag of opmerking door dat soort volk nogal snel beantwoord wordt met hysterische opmerkingen als "wil je wel dat er iets verandert!!?!één!?", of "zullen we dan maar terug naar paard en wagen!?!", of natuurlijk het hele arsenaal aan anekdotische kretologie over hoe het kodak en nokia is vergaan, die ook weigerden mee te innoveren. Je moet weten dat de gemiddelde elektrojuichaap sowieso bij diverse directies van bedrijven en ministerraden over de hele wereld aan tafel zit en constateert hoe het daar allemaal misgaat.R W xxx zei:Ah, oke. Op zich best jammer; ik vind het concept hybride en ev best interessant maar heb een bloedhekel aan dat soort fanatieke 1issue jezussen.
Als de bijtelling voor de elektrische auto hetzelfde als voor de verbranding modellen zou je maar een fractie van die dingen zien. Er zijn maar heel weinig mensen die elektrisch rijden voor het milieu.
Deetwee, je zit dicht in de buurt😉
Maar ik ben er wel echt klaar mee.
En als ik ergens klaar mee ben, wil ik de stekker er uit.
Definitief.
Kon best lachen om de dagelijks spam van Hansolo en zijn batterijvriendjes.
Maar voor een echte petrolhead, is AW inmiddels een woestijn.
En vooral een platform voor milieuactivisten.
Jammer, maar helaas.
Back on topic: wie van AW helpt mij verder met het verwijderen van mijn account?!