Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dirk Jan de Wit zei:zombies zei:@Dirk ja, feiten kan je niet beargumenteren maar dat is iets wat je blijkbaar niet snapt, heb een paar keer gereden in een Golf VII met sportstoelen en daarom kom ik tot mijn conclussie, maar ja jij moet ook maar wat te melden hebben en doet dat dan ook maar ook al heeft je hele post geen meerwaarde.
De hoeveelheid stijl- en spelfouten en het ontbreken van interpunctie zorgen ervoor, dat je post onleesbaar is.
Nou, als die smartphone of tablet was gebruikt bij het aanmaken van dit topic was het misschien juist wél goed gegaan. Of de TS heeft zelf de bijzondere constructie 'pararrel' aan z'n Android woordenboek toegevoegd. Een pareltje van een toevoeging.rke zei:Idefiqs zei:Pararel, parrarel, pararrel, parrarrel, paralel, parallel, paralell, parallell, palalel, parel, paralel, paasei, paasbest, paaldanseres...![]()
Ik zie het......
Fijn, zo'n smartphone. Knopjes zo klein dat alleen peuters ze goed kunnen bedienen en een spellingscontrole die alles wel even 'corrigeert'.
Zadelsnuiver zei:Maargoed, ik maak er nooit zo'n punt van wanneer iemand hier of daar een klein taalfoutje maakt, ik maak ze ongetwijfeld zelf ook regelmatig maar ik vind de verloedering van de Nederlandse taal (me auto, me moeder, beter als jou..) wel echt verschrikkelijk. Dan vraag ik me altijd af of mensen nu echt niet beter weten of dat ze het gewoon doen uit luiheid/gewoonte.
Zadelsnuiver zei:Ik woon nu al ruim 10 jaar in het buitenland en ik merk dat mijn Nederlands best "achteruit" is gegaan; waar ik vroeger niet na hoefte te denken over -d of -dt moet ik het nu soms opzoekenSowieso lees ik bijna nooit meer iets in het Nederlands (boeken, tijdschriften, kranten) en denk ik dat spellingscontrole het nadenken voor een deel uit handen heeft genomen.
Kan ook iets simpels zijn. dichtgeslipte carterventilatie
Kan iemand mij vertellen of dit het bekende roestvlieg is
haarr zei:Dus verveling en jalousie bij elkaar leidt tot zulke reacties. Als je dan als extra bijkomstigheid ook nog iemand met een laag IQ hebt is alles duidelijk.
Topictitel zei:Advies: Aankoop plezier auto
[D2] zei:Topictitel zei:Advies: Aankoop plezier auto
Toen ik deze topictitel in eerste instantie zag vroeg ik me af of het zou verhalen over het plezier bij het aankopen van een auto. Hoe filosofisch!
Jay DoubleYou zei:Ben het met je eens. Zelf was ik daar vroeger ook scherper op om iemand te verbeteren, maar heb sindskort iemand met dyslexie in mijn vriendenkring, dus die zal ik niet zo snel verbeteren. Zelf vind die persoon dat ook het fijnst als er niet teveel op gelet wordt.
Idefiqs zei:
Ik heb dyslexie
De Schaduw zei:Idefiqs zei:
Wat ben je stil?
Ik heb dyslexie
Zou je niet zeggen, doe je goed!![]()
929V6 zei:[D2] zei:Topictitel zei:Advies: Aankoop plezier auto
Toen ik deze topictitel in eerste instantie zag vroeg ik me af of het zou verhalen over het plezier bij het aankopen van een auto. Hoe filosofisch!
Dan had er "Aankoopplezier" moeten staan.
Twix zei:Dit bleek echter een blokje houd ofzo met een spijker...
--> correctieBoppie zei:Leve de automatische corecttie op tablets en telefoons.
Ik heb dyslexie en het laatste wat ik wil is dat men mij niet verbeterd. Als het word vast gesteld, krijg je ook hand vaten mee hoe er mee om te gaan en dat helpt me zeker. Ik zie op forums al snel staan "ja maar ik heb dyslexie". Als ik dan zie wat voor fouten er worden gemaakt heeft dat niets met dyslexie te maken. Genoemde verloedering van de Nederlandse taal vindt ik vreselijk.
Ik wil hiermee niet suggereren dat jou kennis het niet heeft, ik kijk er alleen anders tegen aan.
Idefiqs zei:Twix zei:Dit bleek echter een blokje houd ofzo met een spijker...
Dat krijg je als je te lang in de VS woond...![]()
Wanderer200 zei:Waarom zou je een testla willen? Zie je op elke straathoek en de bouwkwaliteit van een testla is betreurenswaardig dan zit deze VW beter in elkaar.
Wim Meulenkamp zei:Ik heb van het zomer mn Citroen Visa projectje uit België importeert.
met hulp van: https://oldtimerdetective.nl/
Sindsdien start de auto niet meer, weggesleept naar huis en hier staan we dan al een hele week met verbazingwekkende ogen naar te kijken.
Waarom hij gereviseerd is, is omdat hij 1 liter olie op 350km verbrook, wat niet de bedoeling kan zijn.
Jan 6583437 zei:Muddy Bandit zei:48 maanden à leasetarief € 300,= is ook € 14400,= wat je in 4 jaar wegbrengt, en daarna heb je niets meer.
Op basis van 15000 km/jaar zit je daarmee op € 0,24 per kilometer exclusief de brandstof, incl. de brandstof zal dat ongeveer € 0,35/km gaan worden.
Ik vind dit knap duur rijden.
Je moet van die 300 per maand wel even onderhoud, wegenbelasting en verzekering aftrekken die je sowieso zou moeten betalen, dan is het ineens een stuk minder dan 14400 wat je "weggooid".
D Elzinga zei:Nederlands lukt nog niet helemaal perfect, maar beleefd zijn ze in ieder geval wel. Dat is ook wat waard.![]()
wim95 zei:prachtige wagen ben benieuwt hoe deze bmw zich houd
C9277574 zei:Thank you Foie, I wanted to see if there are people who have experienced the same and how they went on with it.
x
De Schaduw zei:
De Schaduw zei:Idefiqs zei:Twix zei:Dit bleek echter een blokje houd ofzo met een spijker...
Dat krijg je als je te lang in de VS woond...![]()
Hij zal ook wel een hont hebben.![]()
Je hoeft je in elk geval niet te schamen: Die gewoonte samengestelde woorden op te knippen is al door heel veel Nederlanders overgenomen. Overal zie je die vermaledijde spaties opduiken waar ze niet horen. Terwijl de spatie toch dikwijls het verschil maakt. Goed dat jij ervan bewust bent in ieder geval!Twix zei:Waar ik tegenwoordig meer moeite mee heb zijn samenstellingen. Engelstaligen hebben moeite met woorden met meer dan drie lettergrepen en daarom wordt alles los geschreven.
DeeTwee zei:Je hoeft je in elk geval niet te schamen: Die gewoonte samengestelde woorden op te knippen is al door heel veel Nederlanders overgenomen. Overal zie je die vermaledijde spaties opduiken waar ze niet horen. Terwijl de spatie toch dikwijls het verschil maakt. Goed dat jij ervan bewust bent in ieder geval!Twix zei:Waar ik tegenwoordig meer moeite mee heb zijn samenstellingen. Engelstaligen hebben moeite met woorden met meer dan drie lettergrepen en daarom wordt alles los geschreven.
![]()
Ilse 8009673 zei:Iemand ervaring met VW-navigatiesysteem? Is dat kwalitatief, fileherkenning, up-to-date, ....
Idefiqs zei:DeeTwee zei:Je hoeft je in elk geval niet te schamen: Die gewoonte samengestelde woorden op te knippen is al door heel veel Nederlanders overgenomen. Overal zie je die vermaledijde spaties opduiken waar ze niet horen. Terwijl de spatie toch dikwijls het verschil maakt. Goed dat jij ervan bewust bent in ieder geval!Twix zei:Waar ik tegenwoordig meer moeite mee heb zijn samenstellingen. Engelstaligen hebben moeite met woorden met meer dan drie lettergrepen en daarom wordt alles los geschreven.
![]()
Komt veelal door de zpellingstjek die knipt vaak de woorden on te recht los. Super irritant.
Hun wouden het inlaatspruitstuk vervangen, dit leek mij iets te veel van het goede als dit ook evt. een pakking zou kunnen zijn.
puccini zei:Is er al iemand welke al in het bezit is van het 2020 model ?
929V6 zei:Ik vind het gebruik van "welke" in plaats van "dat" of "die" als betrekkelijk voornaamwoord dat naar een voorwerp verwijst al tenenkrommend, maar dit slaat alles:
puccini zei:Is er al iemand welke al in het bezit is van het 2020 model ?