Idefiqs x
Startmotor
Zemelaar zei:Zemelaar zei:Rob0118 zei:WNL Ontbijtnieuws zei:De auto moet worden geborgen
Wat is hier mis? Het is toch niet gebergd?
Ik had hier al respons op verwacht!
Daar heb je gelijk in. Ik zie hier geen fout.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zemelaar zei:Zemelaar zei:Rob0118 zei:WNL Ontbijtnieuws zei:De auto moet worden geborgen
Zemelaar zei:Wellicht dat Rob het nog uitlegt. Zie ik iets over het hoofd!
Ik heb een d teveel getypt en het weglaten van de trema's was, ik geef het toe, wat lui. Wat is er nog meer mis? Ik leer graag!Janus Diedericus (koning van de kartbaan) zei:bat zei:...om die motor omver te krijgen, moet die achteropkomer... waarbij de motorrdijder vervelend letsel... In zijn poging een veiliger situatie te creeeren, creeert de motorrijder naar mijn mening hiermee dus alsnog een onveilige situatie...
Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel) zei:Zemelaar zei:Zemelaar zei:Rob0118 zei:WNL Ontbijtnieuws zei:De auto moet worden geborgen
Daar heb je gelijk in. Ik zie hier geen fout.
bat zei:Ik heb een d teveel getypt en het weglaten van de trema's was, ik geef het toe, wat lui. Wat is er nog meer mis? Ik leer graag!Janus Diedericus (koning van de kartbaan) zei:bat zei:...om die motor omver te krijgen, moet die achteropkomer... waarbij de motorrdijder vervelend letsel... In zijn poging een veiliger situatie te creeeren, creeert de motorrijder naar mijn mening hiermee dus alsnog een onveilige situatie...
Rob0118 zei:'vervelend letsel' suggereert dat er ook niet-vervelend letsel bestaat...
De Lamborghini Gallardo kreeg na tien trouwe dienstjaren de doodsteek en zijn opvolger wordt al naar acht jaar vervangen.
CitroënFrance zei:Help ik heb hulp nodig voor advies.
vectrafan zei:Hij wilt hooguit weten wat het werkelijke te verwachten brandstofverbruik is. Hoe duur de onderhoudskosten zijn (...) de gemiddelde koper wilt gewoon weten
collega zei:'sochtendsvroeg
Wouter82 zei:Ik wordt nog teruggebeld...
Tuurlijk kan dat, maar ik vind m te zenuwachtig. Als ik 'normaal' wegrij, dan lijkt die moeilijker op gang te komen. Dan rijdt die net niet lekker door, wil je dat wel (iets meer gas) dan pakt die 'm op en gaat het in een keer hard. Bij snel/harder doorrijden is deze box geen probleem. Aangezien ik 90% stadverkeer heb, vind ik het niet prettig rijden. Had gehoopt dat die netzo zou rijden als daarvoor, alleen over het hele toerental sneller. Niet alleen vanaf een bepaakd aantal toeren.
ClioIVrijder zei:Het zelfde geldt voor fouten in het gebruik van de woorden 'als' en 'dan'.
De Schaduw zei:Die plaats ik dan ook alleen maar als het neuzelaars betreft. Ander is er inderdaad geen beginnen meer aan.
Geen voltooid deelwoord, dus een t.Rob0118 zei:Is het niet 'betreffen'? Het gaat immers om meerdere neuzelaars. Als je het vervangd door het werkwoord 'zijn' dan krijg je ook 'zijn', en niet 'is'.
the Fox zei:Geen voltooid deelwoord, dus een t.Rob0118 zei:Is het niet 'betreffen'? Het gaat immers om meerdere neuzelaars. Als je het vervangd door het werkwoord 'zijn' dan krijg je ook 'zijn', en niet 'is'.
De Schaduw zei:Die plaats ik dan ook alleen maar als het neuzelaars betreft. Anders is er inderdaad geen beginnen meer aan.
Rob0118 zei:the Fox zei:Geen voltooid deelwoord, dus een t.Rob0118 zei:Is het niet 'betreffen'? Het gaat immers om meerdere neuzelaars. Als je het vervangd door het werkwoord 'zijn' dan krijg je ook 'zijn', en niet 'is'.
Jeetje, ik ben niet scherp zeg... Misschien toch maar minder nieuwe afleveringen van 24 kijken voor het slapengaan.![]()
Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel) zei:Rob0118 zei:the Fox zei:Geen voltooid deelwoord, dus een t.Rob0118 zei:Is het niet 'betreffen'? Het gaat immers om meerdere neuzelaars. Als je het vervangd door het werkwoord 'zijn' dan krijg je ook 'zijn', en niet 'is'.
Jeetje, ik ben niet scherp zeg... Misschien toch maar minder nieuwe afleveringen van 24 kijken voor het slapengaan.![]()
Nietechtfout, wel netter.
Dat heb ik mijzelf ook afgevraagd. Ik had eerst 'hetzelfde' getypt, maar later er toch maar 'het zelfde' van gemaakt.Janus Diedericus (koning van de kartbaan) zei:ClioIVrijder zei:Het zelfde geldt voor fouten in het gebruik van de woorden 'als' en 'dan'.
Het zelfde of hetzelfde?
Een goede reden om vooral als je een auto wild kopen gewoon een nieuwe te nemen. Gaat meteen veel af, maar er heeft nog nooid een braadworst achter het stuur gezeten dus veilig.
Jay Jazz zei:Ik overweeg(de)
ClioIVrijder zei:Verzin daar maar een mooi alternatief voor. Ik overweeg/-woog, of iets in die richting?
Ik overweeg(het)?Rob0118 zei:Jay Jazz zei:Ik overweeg(de)
Met name die tweede zin vind ik grappig.Mijn budget ligt nu rond de €6000,- ,maar ik kan eventueel nog wel een paar maanden doosparen mocht het absoluut nodig zijn.
Ik ben al een tijd op zoek, maar ik zie tussen de bomen het bos niet meer, en ben bang een verkeerde keuze te maken.
ClioIVrijder zei:Met name die tweede zin vind ik grappig.Mijn budget ligt nu rond de €6000,- ,maar ik kan eventueel nog wel een paar maanden doosparen mocht het absoluut nodig zijn.
Ik ben al een tijd op zoek, maar ik zie tussen de bomen het bos niet meer, en ben bang een verkeerde keuze te maken.
ClioIVrijder zei:Ik kan erg genieten van verkeerd gebruikte uitdrukkingen, dus vind ik 'tussen de bomen het bos niet meer zien' inderdaad grappig.
Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel) zei:ClioIVrijder zei:Ik kan erg genieten van verkeerd gebruikte uitdrukkingen, dus vind ik 'tussen de bomen het bos niet meer zien' inderdaad grappig.
Ik had het niet gezien....![]()
the Fox zei:Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel) zei:ClioIVrijder zei:Ik kan erg genieten van verkeerd gebruikte uitdrukkingen, dus vind ik 'tussen de bomen het bos niet meer zien' inderdaad grappig.
Ik had het niet gezien....![]()
Je zag tussen de letters het woord niet meer.![]()
Mits alles goed blijft gaan mag ik pas per 1 julie weer autorijden.