Guest
aha ok! 
blijven mooie dingen die avantimes!
blijven mooie dingen die avantimes!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
paulvanrooij schreef:
@renault_wasser: is dat die avantime die bij VKV gorinchem binnen stond? (boven) te koop? En vandeweek stond er verkocht op toen ik er was
@Renault-power: foto's van je GTT?
onze Scénic heeft een beetje last van een handrem die "blijft hangen" wat bedoel ik.
Laast stonden we (bij regenachtig weer) geparkeerd, en we konden gas geven wat we wouden maar hij ging niet "omlaag". Pas bij stevig doortrappen ging hij eindelijk. maar het leek wel als of hij tijdens het los komen ergens onder vandaan knalde
zijn er meer met mensen met deze ervaring???
Renault-fan/Renault-freak schreef:
Alleen het verschil is dat onze handrem elektrisch is. En zit volgens mij op beide achterwielen.
paulvanrooij schreef:
Nice die turbo2! kan het zijn dat die op de franse autodag in Oss afgelopen zomer bij onze stand stond (achteraf, want hij mocht het terrein niet op )
Ziet er mooi uit hoor.nieuwe kleur en velgen voor de espace:
jeust schreef:
Quotenieuwe kleur en velgen voor de espace:
Ziet er mooi uit hoor.
B. RS schreef:
blijft natuurlijk super zo'n Avantime!
Wat vinden jullie btw van de nieuwe kleuren van de RenaultF1? (R27)
Ik vind t wel vet geworden!
Mielcitrofiel schreef:
Zou iemand mij iets kunnen vertellen over 1e type Renault 5?
Renault_wasser schreef:
vreemd geval, stond inenen bij ons op de parkeerplaats, heb géén idee om wat voor type of motor het gaat:
ASTU
Door ginkelvanmichiel (IP bekend)
onder het klassiekers gespot/te koop topic kwam deze r14 naar voren,
alleen was ik net te laat en was de advertentie weg weet iemand van wie deze is en zoja, hoe ik de eigenaar bereiken kan? Ding is nog niet verkocht namelijk en ik heb interesse
Renault15.17 schreef:
Nee hoor, is echt een Privilege.
Dynamique heeft 16" Cythère velgen, dit zijn de 17" Rhodes. En een Dynamique heeft half leer en hier kun je zien dat het geheel met leer bekleedde stoelen zijn.
Renault15.17 schreef:
Inmiddels heb ik meer dan 100 Avantime's gevonden (229 origineel door Renault NL geimporteerd). Helaas hebben zich nog weinig eigenaren gemeld.
Renault-fan/Renault-freak schreef:
QuoteRenault15.17 schreef:
Inmiddels heb ik meer dan 100 Avantime's gevonden (229 origineel door Renault NL geimporteerd). Helaas hebben zich nog weinig eigenaren gemeld.
`k weet er nog wel 1 te staan (incl. eigenaar) in mijn woonplaats