Het open "foto van de dag"-topic. Uitleg in de OP.

Mede namens vrouw en kinderen, dank voor het brengen.
Zoals mijn vrouw zei: “Zo in het echt valt die Boppie eigenlijk best mee”.

:}

maxresdefault.jpg

Maar tussen al dat serieuze geweld op dit forum over terrorisme, 316`s Compact en al wat dan nog is dit een heerlijk topic(tu).

Hear, hear Boppie......

"Statler en Waldorf:
Behalve dat de mannetjes graag zeuren :} en hun kritiek vaak vergezeld laten gaan van een bulderende lach (tu), is er over hun persoonlijke situatie weinig bekend (:B. "

Maar beste Schaduw, ik zou zeggen doe mee; een trio kan wellicht o zo gezellig zijn.
:-D

Een van de grote vragen die de Amerikaanse jongeren bezighoudt: "waarom hebben opa en oma toch zo'n hekel aan 'commies'?

Nico GTR zei:
...werd de Z4 van Altai...

:S
Altai heeft (helaas) geen Z4.

Mijn onderschrift:
Onder genot van mijn sigaar bedenken hoe ik Barbie kan laten betalen voor het herstel van de deur.

Zie post hieronder voor de foto, met dank aan Dirk.

En daar gaat hij dan..

Maffiabaas zoekt zijn auto, wordt tijdens wegwerken Dirk gestoord door de politie

Dirk heeft geen zin om bij de schoonouders op de koffie te gaan: "er moet vast wel iets kapot zijn aan dat kreng als ik maar goed genoeg zoek"

Jay DoubleYou zei:
"Hey Dirk, is je Cadi lek?" :D

Offtopic: Als mijn vader weer eens een deukje in de auto heeft druk ik 'm op het hart dat-ie de volgende keer iets beter op z'n Chevro let.

Inhaak offtopic: Ik vroeg mijn buurman of hij niet liever met zijn Mercedes naar Ankara reed maar hij pakte Constant dien Opel.:T

On Topic: Heerlijke reacties so far, lach me een scheur in mijn broek hier! :-D

Ja, ja lekkere tip, neem een kruimeldief voor alle hoekjes en gaatjes. Waar is die Bofkont wanneer je hem het meest nodig hebt.

[sub]
Bofkont zei:
En mijn account is weer beschikbaar :D(tu)
[/sub] (tu)

In de Caddy gaat alles elektrisch; de ramen, deuren en kleppen maar ik word helemaal gek van de storingen.
Hoe moeilijk kan het zijn, ik trek alles eruit en begin opnieuw.

Dirk is al drie dagen bezig met zijn Caddy. Zo te zien een echte kløte klus.

Even een schopje
vrx3pi.jpg

Een iconisch instituut waar miljoenen mensen elke dag weer profijt van hebben. En het hoofdkantoor van de Europese Commissie.

Altijd leuk samen met een biertje erbij naar het Eurovisie Songfestival kijken

voortborduren:

Mevrouw Schippers neem met de partijen een "Timmermans ontbijtje" en de verschillen zullen verdwijnen.

:}, (tu) Schaduw en Nico.

Na dit gesprek tussen Pechtold en Segers blijft mevrouw Schippers zitten met een kater.

Na twee kratjes Carlsberg ziet Boppie de komende vakantie met zijn Ford Transit pas weer zonnig in.

Altai zei:
Na twee kratjes Carlsberg ziet Boppie de komende vakantie met zijn Ford Transit pas weer zonnig in.

Voortborduren. Boppie kan er met zijn kop niet bij waarom dit de Transit niet mag vervangen. Lekker ruim en de caravan kan er gewoon achter

afentoe zei:
Voortborduren. Boppie kan er met zijn kop niet bij.....

:}

Bewuste keuze die trekauto: Boppie heeft nog nooit zijn voortent zelf opgezet.

[sub]Altai pakt de chips en een gekoeld flesje en wacht op een reactie vanaf de camping. (:B[/sub]

Terug
Bovenaan