Het open "foto van de dag"-topic. Uitleg in de OP.

Blackadder the 5th zei:
Twix zei:
Blackadder the 5th zei:
Bedrijf test nieuwe methode anti-diefstalbeveiliging.

Dat is dan mooi mislukt. Het stelen van velgen zoals hier gebeurd is, is een veel-voorkomend probleem in Amerika.

Je kunt het ook zien als een methode om het stelen van de complete auto moeilijker te maken.
Dus de velgen achter slot en grendel. Het is maar net wat je ziet in een foto ... ;)

Klopt, maar het ligt vooral ook aan iemands referentiekader. En aan die wielmoeren die daar zo rommelig op de grond liggen.

Affijn, we hebben een nieuwe foto:

Eerste set gestolen velgen inmiddels gevonden.

Boppie zei:
izismile.com_daily_picdump_1291_640_11.jpg
Foto mee genomen:

Dit is toch een set van LesAlpes?

mijn ogen zijn al net zo slecht als mijn smaak zodat ik mijn Mustang half op een plek voor minder validen moet parkeren en half op een gearceerd pad voor voetgangers

mijn zuinigste auto ooit, het kost even wat brandstof om de boel in beweging te krijgen maar eens zo ver treedt het perpetuum mobile effect in werking en rol ik gratis verder

Dat is BraadStig. Hij heeft een manier gevonden om 400 pakketten per dienst te bezorgen.

Ja, geweldig kinderen maar wat ben ik blij dat die schoolvakantie eindelijk voorbij is.

Goedemorgen buurman, onze kinderen hebben woensdagmiddag zo lief gespeeld bij uw vrouw....

Man met rode trui: Zo moet je dus NIET lossen. Snap je het nu?

Man in blauwe trui: jaaaaja. Ik snap het nu.

Hoe vaak moet ik het nog zeggen: Je zet eerst alles vast want het is een TWEEDELIGE laadklep.

Deze BMW bestaat geheel uit Citroën onderdelen.

[sub]
https://www.youtube.com/watch?v=P4ckJFNkra8
[/sub]

VVD en CDA dienen vandaag een initiatiefwet in die het mogelijk moet maken particuliere beveiliging in te zetten tegen benzinedieven. Dat heeft VVD-Kamerlid Han ten Broeke zondag aangekondigd bij Nieuwsuur.

Dit jaar heeft de jury van Het Beste Idee van Nederland de kannielekband unaniem uitgeroepen tot winnaar.

Terug
Bovenaan