Het open "foto van de dag"-topic. Uitleg in de OP.

auto-fun-winter-2014.jpg

Rob0046 (voorheen Rob0032) stuurt een vakantiegroet vanuit Jokkmokk: “Heerlijk open gereden vandaag”.

De avond ervoor:

's nachts na twééeeeeeeeeenn, dan komt het dak naar beneden! Jajajaaaaaa, 's nachts na twéé.......

Ik vind het nog niet eens zo lelijk..het intimideert flink als je dit in een binnenspiegel ziet. Lijkt een klein beetje op een Jaguar E type...die was ook breed van voren en smal van achteren.

@Schaduw: Klassieker. (tu)

Mijn vrouw was heel slecht in fileparkeren. Let wel was heel slecht…

Prins Bernhard van Oranje, de nieuwe eigenaar van circuit Park Zandvoort heeft een deal gesloten met het tv programma Ter land, ter zee en in de lucht. André van Duin gaat ook dit keer het onderdeel achteruit rijden van passend commentaar voorzien. In deze nieuwe opzet wordt er niet met Dafjes gereden maar mede door Prins Benhard bepaald is de keuze op Nissan gevallen.

@Meeuw: (tu):} (Jij mag hem maken)

Want zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk!

Ooooh nee!

Boppie zei:
Ik vind het nog niet eens zo lelijk..het intimideert flink als je dit in een binnenspiegel ziet. Lijkt een klein beetje op een Jaguar E type...die was ook breed van voren en smal van achteren.
Vind het ook wel iets van een El Camino hebben met die platte achterkant. El Camino GT-R.

VW onthult in Genève: The Green Pea.

Met hulp van Greenpeace worden onze auto’s duurzamer.

Tja, met zoveel kinderen.... Een MPV wellicht? Of nee misschien een New Mini.

DE nieuwe auto van Gewoon Dirk.....

Uit zijn topic 17-09-2015 12.45
="Gewoon Dirk"]
Carfanatic zei:
hij blijft dus?

Ik ga sparen voor een lasapparaat
(momenteel wordt er echter ook al geld opzij gezet voor een vakantie dit najaar, prioriteiten stellen dus) en ander onmisbaar gereedschap (bokken, garagekrik......
:D

Mario de pizzabakker had nog wat pizzabodems over.

[size=x-small]Pssst: Content met.[/size]

@ inzenders (tu) altijd goed voor een lach op een grauwe druilerige dag.

Voortborduren op Boppie:
Gewoon Dirk wil per se de kleur van zijn Cactus geheim houden.

Na de zeer omstreden vorige aanbesteding van de politievoertuigen start de politie met twee marktconsultaties via TenderNed. Zo wil het korps toetsen of de pakketten van eisen voor basispolitievoertuigen en hondenvoertuigen tot voldoende geïnteresseerde aanbieders leiden.
Ook wil de politie weten of er voldoende zicht is op mogelijkheden van afdoende bepantsering tegen terroristische aanslagen en ontwikkelingen in de markt.

Hierbij de inzending van Volkswagen-importeur Pon.

Terug
Bovenaan