Het open "foto van de dag"-topic. Uitleg in de OP.

79178d1290564187-things-make-you-say-wtf-funny-car-photos-i-didnt-know-mercedes-made-x.jpg

Zo kreeg ik mijn Mercedes terug na een grote beurt bij Leepu en Bernie van de Chop Shop.

Leaserijder wordt aangeslagen voor een hogere bijtelling door een modificatie aan zijn Prius.

Artikel 3.5.3 van de leasemaatschappij:

'Naderhand aangebrachte modificaties mogen alleen na goedkeuring van de leasemaatschappij worden toegepast'.

Zou dat voor deze ook gelden?

Door Europese Michelin banden te monteren is deze Priuseigenaar opeens geen Aso Aziaatrijder meer......;)

BMW 525i Slotcar.

of

Slotcarracing 2.0

of

Autonome auto heeft nog een lange weg te gaan.

of

Gepensioneerde treinmachinist mist het spoor.

:D

@Joost, is dit een foto uit eigen archief?
De locatie oogt bekend, bocht bij Philip Morris Bergen op Zoom, knooppunt Zoomland (A4-A58)?

Janus Diedericus (koning van de kartbaan) zei:

De locatie oogt bekend, bocht bij Philip Morris Bergen op Zoom, knooppunt Zoomland (A4-A58)?

Ha nee, ik kreeg hem via FB. Morgen moet ik ook die kant op, trouwens, naar Roosendaal.

Joost PP zei:
Janus Diedericus (koning van de kartbaan) zei:

Ha nee, ik kreeg hem via FB. Morgen moet ik ook die kant op, trouwens, naar Roosendaal.

Roosendaal? Dat ligt hier niet in de buurt... Sterker nog, dat ken ik helemaal niet. :p
(voor uitleg, RSD-BoZ is als Ajax-Feyenoord)

Meeuw gaat stiekem proefzitten bij Renault als vervanging voor de Audi cabrio.

Ik heb gisteren naar de special rondom de dood van Whitney Houston gekeken, daar kwam ze met haar limo ook af en toe in hele louche buurtjes om de verdovende middelen te kunnen scoren. Deze foto past daar geheel bij......

Volgende keer maar gewoon weer met de Niva, heb je dit gedoe ook niet meer.

Op de vluchstrook wacht de eigenaar op eenzelfde gele auto als deze en denkt aan zijn vorige automobiel

Terug
Bovenaan