Gewoon Dirk
Wegverkenner
Eigenaar Jet Cars zoekt nieuwe handelswaar in Afrika
(Ja, sorry Rob.
)
(Ja, sorry Rob.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Janus Diedericus (koning van de kartbaan) zei:Door naar de donderdagfoto.
![]()
De Schaduw zei:Project "Fiets 'em erin" gereed, maar waar is het water gebleven?
Mee eens. Laten we wel als regel hanteren dat er maar 1 foto per dag wordt geplaatst. Dus heb je een ontzettend leuke foto, maar is er die dag al eentje geplaatst: even wachten tot de volgende dag.Leon in z'n SEAT zei:Even over de voortgang van dit topic: je kunt je afvragen of er wel een vaste 'beheerder' nodig is. Mocht er iemand van mening zijn dat er op een bepaalde dag nog geen foto geplaatst is, dan kan hij/zij er toch zelf één plaatsen? En mocht er geen input zijn, dan kun je eventueel ook verder filosoferen over de foto van de dag er voor. Of denk ik er nu te licht over?![]()
bat zei:Ik heb toch het gevoel dat ik een kat in de zak heb gekocht...
[size=x-small]Sorry, die lag er wel heel dik bovenop.[/size]
Mee eens. Laten we wel als regel hanteren dat er maar 1 foto per dag wordt geplaatst. Dus heb je een ontzettend leuke foto, maar is er die dag al eentje geplaatst: even wachten tot de volgende dag.Leon in z'n SEAT zei:Even over de voortgang van dit topic: je kunt je afvragen of er wel een vaste 'beheerder' nodig is. Mocht er iemand van mening zijn dat er op een bepaalde dag nog geen foto geplaatst is, dan kan hij/zij er toch zelf één plaatsen? En mocht er geen input zijn, dan kun je eventueel ook verder filosoferen over de foto van de dag er voor. Of denk ik er nu te licht over?![]()
Joost PP zei:misschien moet de minimale reactietermijn dan twee dagen zijn, dan kan iedereen die wil reageren.
Zo had ik het ook in gedachten batJanus Diedericus (koning van de kartbaan) zei:bat zei:Ik heb toch het gevoel dat ik een kat in de zak heb gekocht...
[size=x-small]Sorry, die lag er wel heel dik bovenop.[/size]
Klinkt mij in de oren als een goed plan, ik zal de openingspost en de topictitel er naar aanpassen.![]()