Het open "foto van de dag"-topic. Uitleg in de OP.

Rob0118 zei:
Joost PP zei:
misschien moet de minimale reactietermijn dan twee dagen zijn, dan kan iedereen die wil reageren.

En niet iedereen kan reageren in één dag?

Mij lijkt ook 1 foto per dag een mooi maximum. Als ik zie hoe hard het vandaag loopt zal het toch vaker om de dag dan per dag een nieuwe foto zijn...

10.jpg

Ik koop geen andere auto omdat mijn schoonmoeder zich verheven voelt boven het gewone volk.

Een paar jaar geleden kon hij de auto niet meer terugvinden, eerder die dag hadden ze nog wat plantjes gekocht bij de Intratuin.
De auto was al die jaren blijven staan al waren de plantjes wel wat gegroeid, de destijds gekochte surfplank was ook nog aanwezig.

Wat u hier ziet is het skelet van een Kever ergens uit de tweede helft van de 20e eeuw, de huid is reeds in zijn geheel vergaan.

Heleen van Royen doet mee in nieuwste Volkswagen reclame: "Van een oud vrouwtje geweest".

Blonde Pauline, (een echt Gooisch meisje) koopt via de telefoon een open auto.

Helaas, door het Mers-virus blijf ik maar wachten en wachten op een nieuw baasje.

Janus Diedericus (koning van de kartbaan) zei:
Dienstwagen PvdD afgekeurd door partijleider.
(tu)

Je zoekt en vindt het??
Weblog Marianne Thieme, 19 mei 2014
"Wij willen een verbod op het houden van kamelen en dromedarissen." :}
https://www.partijvoordedieren.nl/recent/weblogs/i/MarianneThieme/

Martin Winterkorn meet naaddikte carrosseriedelen van concurerend Toyota model, maar moet voor een nauwkeurige meting bumperkleven.

Volkswagen propaganda:

De Volkswagen werd knap tweede. Zijn concurrent, de Toyota, werd slechts op één na laatste.

Ook plannen om met de auto van de zaak op vakantie te gaan? Zo sparen wij met onze zakelijke kilometers.

Terug
Bovenaan