Het open "foto van de dag"-topic. Uitleg in de OP.

Levering Jet Cars aan Africajeepsafari.com geeft teleurstellend resultaat.

(namens Rob :D)

Janus Diedericus (koning van de kartbaan) zei:
Door naar de donderdagfoto.
Car_-_Africa_Jeep.jpg

Even de foto naar de nieuwe pagina geholpen.

Na het fiasco van de actieve vakantie (zie blz. 31) nu dit jaar op Jeep Safari. Bedankt Harry.

Hebben wij u ooit laten staan?

[sub]pechhulp buitenland Algemene Nederlandse Wielrijders Bond (ANWB )[/sub]

Ja, nou voel ik me helemaal bekocht. Eerst al erachter komen dat ie geen vierwielaandrijving heeft en dan vervolgens dit...

Auto op menskracht:
Man in geel T-shirt weigert na uitputtende testrit opnieuw plaats te nemen onder de motorkap.

Ik heb de kunststof spatbordverbreders eraf gehaald. Geen roest te zien!

Toyota test, speciaal voor de Partij van de Dieren, de vervanger van de pk (paardenkracht); de kk (kabouterkracht).

[size=x-large]Is dit het einde?[/size]

Beste vrienden van dit forum.
Al een aantal maanden lang geniet ik dagelijks van de vele onderschriften die jullie weten te produceren bij de door mij gekozen foto's.
Nu moet ik vanaf aanstaande maandag werken vanaf een andere locatie waar ik waarschijnlijk een stuk minder (internet)vrijheid zal genieten dan nu.
Hierdoor komt mogelijk de voortzetting van dit topic in gevaar.
Dit is echter nog lang niet zeker, misschien kan ik in mijn lunchpauze een nieuwe foto plaatsen zodat enkel het moment waarop de foto online gaat verandert.
In het meest negatieve geval lukt het me echter helemaal niet meer om dagelijks een foto te plaatsen. Dan zijn er drie opties waarvan twee het overwegen waard zijn.
  1. Ik plaats in het weekend een foto en het is voortaan de foto van de week.
  2. Iemand anders neemt het topic over en voorziet ons de komende maanden dagelijks van een leuke foto.
  3. We laten het topic doodbloeden.

Het lijkt me duidelijk dat optie drie geen echte optie is...
Komende week zal ik het aankijken hoe het gaat, daarna zal het besluit vallen of ik er mee door kan gaan of niet.
Indien niet, zijn er gegadigden om dit topic over te nemen?​

Toyota begint te vermoeden dat je voor de kabouteraandrijving zoals een concurrent die jaren geleden introduceerde wle moet controleren of iemand ook echt een kabouter is.

Waarom ik op het motorblok zit? Bij ons op de afdeling was er een gek die zich zelf Napoleon noemde, dus was het wel eens tijd voor wat origineels

Tja Volkswagen: Wie jaagt met katten, vangt slechts muizen en ratten.

[sub]Toch nog een maandagfoto[/sub](tu)

Even over de voortgang van dit topic: je kunt je afvragen of er wel een vaste 'beheerder' nodig is. Mocht er iemand van mening zijn dat er op een bepaalde dag nog geen foto geplaatst is, dan kan hij/zij er toch zelf één plaatsen? En mocht er geen input zijn, dan kun je eventueel ook verder filosoferen over de foto van de dag er voor. Of denk ik er nu te licht over? :p

Ik heb toch het gevoel dat ik een kat in de zak heb gekocht...

[size=x-small]Sorry, die lag er wel heel dik bovenop.[/size]

Leon in z'n SEAT zei:
Even over de voortgang van dit topic: je kunt je afvragen of er wel een vaste 'beheerder' nodig is. Mocht er iemand van mening zijn dat er op een bepaalde dag nog geen foto geplaatst is, dan kan hij/zij er toch zelf één plaatsen? En mocht er geen input zijn, dan kun je eventueel ook verder filosoferen over de foto van de dag er voor. Of denk ik er nu te licht over? :p
Mee eens. Laten we wel als regel hanteren dat er maar 1 foto per dag wordt geplaatst. Dus heb je een ontzettend leuke foto, maar is er die dag al eentje geplaatst: even wachten tot de volgende dag.

bat zei:

Leon in z'n SEAT zei:
Mee eens. Laten we wel als regel hanteren dat er maar 1 foto per dag wordt geplaatst. Dus heb je een ontzettend leuke foto, maar is er die dag al eentje geplaatst: even wachten tot de volgende dag.

Klinkt mij in de oren als een goed plan, ik zal de openingspost en de topictitel er naar aanpassen. (tu)

Ook mee eens, ik heb ook vaak genoeg leuke foto's, misschien moet de minimale reactietermijn dan twee dagen zijn, dan kan iedereen die wil reageren.

Janus Diedericus (koning van de kartbaan) zei:
bat zei:

Leon in z'n SEAT zei:

Klinkt mij in de oren als een goed plan, ik zal de openingspost en de topictitel er naar aanpassen. (tu)
Zo had ik het ook in gedachten bat :) Maar ik zie dat mijn voorstel direct is aangenomen en uitgevoerd door de raad van bestuur. Nu nog even wachten op de eerste foto 'nieuwe stijl' :}

Terug
Bovenaan