Het open "foto van de dag"-topic. Uitleg in de OP.

De donderdagfoto staat weer in het teken van het blogcontestthema: modder.
3-truck-splashes-women-walking-by-a-mud-puddle-having-a-bad-day.jpg

the Fox zei:
Man met te kleine p*k botviert zijn frustraties over zijn seksuele wanprestaties

Als dit je manier is om meiden nat te krijgen (zie mijn eerdere post) dan kan het niet anders zijn dan dat je wanprestaties levert in bed. :)

Kijk zus, als we voorzichtig langs het randje lopen dan blijven we schoon.

"Ga mee" zei ze, "lekker genieten op een tropisch eiland!". Is het het regenseizoen.

Graag gedaag Schaduw.
variatie op het thema:
Zeg zus, we moeten hier rechts. Wat zullen wij een verpletterende indruk maken op alle aanwezigen in het restaurant.

Omdat ik er op werd gewezen dat de foto niet voor iedereen zichtbaar was heb ik even snel een nieuwe gezocht.
Altai, bedankt voor de "heads up".
Monster-Truck-Boat-634x473.jpg

Graag gedaan Janus. B)

Eigenaar Pit Stop garage vertelt: "Na mijn scheiding was ik zelfs de helft van mijn monstertruck kwijt aan mijn ex. Maar ja, je moet toch verder...."

Garage-eigenaar heeft geen trek om in het huwelijksbootje te stappen.

Al weken van de buitenwereld afgesloten Engelse dorpen krijgen Nederlandse hulp.

Janus Diedericus zei:
Vrijdag, de laatste foto van de week.
crazy_cars_1.jpg

Hee, op een andere PC staat de gele schoolbus wel vol in beeld??? Hoe kan dat nou??
Voor Janus nog een extra onderschrift bij de schoolbus:

Vraag maar niets: Mijn baas zegt nog het is goedkoop en eenvoudig, ik regel het wisselen van zomer- naar winterbanden online bij Kwik-Fit.

Genietend van het heerlijke weer zijn we zo het weekend weer door en is het al weer maandag.
Tijd voor weer een foto, dit keer met een winters tintje.
Snow%20virals-1533606

Na zoveelste staking onder Franse agenten, zijn nu ook de politieauto's boos.

Ook de Franse politie heeft last van gladheid. Un café s'il vous plaît.

Cars 3 in Frankrijk

Van onze verslaggever:
Tijdens een interview met de Amerikaanse radiozender WGBZ bleek dat er aan Cars 3 wordt gewerkt. Het verhaal zou de bekende personages in Frankrijk in een winterse setting via de officiële Route du Soleil van Parijs naar Marseille brengen. En onderweg zijn er genoeg plezierige pitstops en acties van de Franse gendarmerie te verwachten.

Demografische krimpgemeenten staan voor problemen als herstructurering van de woningvoorraad, vergrijzing van de bevolking en terugloop in ov-voorzieningen.

Voor Smart-rijders met een minderwaardigheidscomplex: Nu ook verkrijgbaar met extra slurfje.

Mijn vrouw wou absoluut een Smart, is zo makkelijk te parkeren. Nou heeft ze hem, en is ze nog niet tevreden.

Ik ken mevrouw Vectrafan niet en wil niemand beledigen maar ik las met de harmonica van de foto in gedachten:
Mijn vrouw wou absoluut een Smart, is zo makkelijk te parkeren. Nou heeft ze hem en kan ze nog niet parkeren.:}

vectrafan zei:
Mijn vrouw wou absoluut een Smart, is zo makkelijk te parkeren. Nou heeft ze hem, en is ze nog niet tevreden.

Fout bij aanbesteding regiotaxi
Volgens de cao kunnen veel chauffeurs in dienst treden bij de voorlopige winnaar, W. de K. uit Arnhem, maar ze zijn bang dat hun arbeidsomstandigheden daar achteruit gaan.

Wij kunnen onder elke auto de gewenste uitlaat bouwen.
Bij een compleet uitlaatsysteem heeft u de keuze, samen met ons advies en ervaring, welke en hoeveel dempers er onder de auto geplaatst worden en welk geluid de uitlaat gaat maken.

Nog steeds geen witte rook in Oekraïne

Van uw verslaggever ter plaatse:
Er is nog altijd geen nieuwe voorlopige, regering. Het parlement heeft vanmorgen al twee keer gestemd maar telkens kwam er zwarte rook uit de schoorsteen van de Poetin mobiel. Er is dus nog altijd geen meerderheid. Ook vanmiddag komen er weer twee stemrondes.

Terug
Bovenaan