Het open "foto van de dag"-topic. Uitleg in de OP.

Wat bracht U op het idee dat de sporing van deze auto niet meer klopt?

Het is weer vrijdag!

vrouwen_duwen_auto_door_water.PNG

Automobilisten rijden vrijwillig water in vanwege nieuw kledingvoorschrift vrouwelijke personeel hulpdiensten

Allereerst een gelukkig nieuwjaar iedereen!

Zoals beloofd gaan we weer verder met nieuwe foto's, vandaag heb ik deze:
CO2rocket.car.jpg

Ik zei nog, ga nou geen rakettechnologie studeren bij InHolland.

Love Bug soon will be making another run
The Love Bug promises something for everyone
Set a course for adventure,
Your mind on a new romance.

Volvo overleeft ontmoeting met stoomwals

[size=x-small]P.S.: Doe mij die Dodge erachter maar ;)[/size]

Zweedse Ferrari geliefd bij caravanbezitters

[size=x-small]P.S. Die Dodge is zeker vet, al heb je wel meer bijkijks met die "Volvo"[/size]

Janus Diedericus zei:
[size=x-small]P.S. Die Dodge is zeker vet, al heb je wel meer bijkijks met die "Volvo"[/size]

[size=x-small]Dat is waar, maar ik rijd voor mijn eigen lol en niet voor een ander ;) In die zweed kan je nooit lekker meer zitten denk ik haha[/size]

LoveD MyJeep zei:
Janus Diedericus zei:

[size=x-small]Dat is waar, maar ik rijd voor mijn eigen lol en niet voor een ander ;) In die zweed kan je nooit lekker meer zitten denk ik haha[/size]

Volgens mij is er, op de voorkant na, maar weinig Volvo aan deze auto.
Kijkende naar de velgen, wielbasis, welving rond de wielen enz. verwacht ik eerder dat er een oudere (lees: jaren '70) ferrari o.i.d. (misschien zelfs een jaren '90 MR2) aan de basis van deze auto staat. Als je dan gewoon lekker onderuit kunt liggen in het Italiaanse leer dan zal het vast wel ok zitten. ;)
Ik ben het wel met je eens dat de attitude van de Dodge voor de Volari (Of Ferrvo) onbereikbaar blijft.

Terug
Bovenaan