Het open "foto van de dag"-topic. Uitleg in de OP.

En na een wat karige dinsdag gaan we door naar de woensdag.

[size=x-small]Dit bericht is puur om de foto op de volgende pagina te krijgen.[/size]

Woensdag, we blijven in het transport hangen.
funny-fedex-ad.jpg

Hoe vertel ik mijn klant subtiel dat ik, nu en dan last heb van een psychiatrische storing? In dit geval grootheidswaanzin.

Presentatie nieuwe Ford Mondeo loopt weer vertraging op door transportproblemen

Ben ik nou gek, of is dit gewoon een slechte shop?

(en nee, dat was niet het onderschrift) ;)

Om kosten te besparen op de ontwikkeling van een nieuw onderstel is Lexus een samenwerking aangegaan met winkelwagen fabrikant

Rob0118 zei:

Dat durf ik niet te zeggen. Volgens mij zitten er nog normale wielen verstopt. Kijk ook naar de uitsparingen in de "verbeterde" carosserie, zouden daar de echte wielen zitten?

Janus Diedericus zei:
Rob0118 zei:

Dat durf ik niet te zeggen. Volgens mij zitten er nog normale wielen verstopt. Kijk ook naar de uitsparingen in de "verbeterde" carosserie, zouden daar de echte wielen zitten?

Ik zie vooral de reflectie van echte wielen op het natte wegdek. :)

Haha, zo goed had uik het nog niet bekeken. Maar maakt het voor dit topic uit of het een shop is?
Ik neem aan dat ze bijv. die MB ook niet echt tegen een obese scootmobieler hebben geprakt.

Janus Diedericus zei:
Haha, zo goed had uik het nog niet bekeken. Maar maakt het voor dit topic uit of het een shop is?
Ik neem aan dat ze bijv. die MB ook niet echt tegen een obese scootmobieler hebben geprakt.

Deden ze dat maar...

Rob0118 zei:
Janus Diedericus zei:

Deden ze dat maar...

Dat is zonde van de scootmobiel, daarmee kunnen echte hulpbehoevende nog blij worden gemaakt.

Rob0118 zei:
Janus Diedericus zei:
Rob0118 zei:

Ik zie vooral de reflectie van echte wielen op het natte wegdek. :)
En een paar wielkuipen die niet bijster netjes zijn 'uitgezaagd'. *-)

Terug
Bovenaan