Het open "foto van de dag"-topic. Uitleg in de OP.

En we gaan door naar de Dinsdagfoto alweer.

funniest-car-accident-funny-videos.jpg

Nieuwste aanvullende modules voor ziektekostenverzekering blijken te concurreren met autoschadeverzekering.

Janus Diedericus zei:
Rob076 zei:
Dit is volgens mij een Volkswagen Fox. ;)

Dan nog altijd een Polo Fox, de VW fox is dat (in NL) geflopte opvolgertje van de Lupo.

Bij mijn weten is de Polo Fox een actiemodel van de Polo, terwijl de Fox een op de Gol (zonder 'f') gebaseerde sedan was die onder andere in de VS leverbaar is geweest. De Nederlandse Fox was overigens zeker geen flop, maar dat geheel terzijde.

Ik ga mijn nickname wijzigen. Of ik eis van VW geldelijke compensatie voor het gebruiken van mijn nickname voor hun modellen en uitvoeringen.

the Fox zei:
Ik ga mijn nickname wijzigen. Of ik eis van VW geldelijke compensatie voor het gebruiken van mijn nickname voor hun modellen en uitvoeringen.

Dat word een nieuwe nick, de eerste Fox is van ver voor het internet en daarmee dus ook de nicknames op het AW-forum.
Om bij de hondachtigen te blijven, the Wolve? Of liever the Hyena?
Zo zijn er nog meer hondachtigen natuurlijk of word het nu Foxy the Cat?

Janus Diedericus zei:
the Fox zei:

Dat word een nieuwe nick, de eerste Fox is van ver voor het internet en daarmee dus ook de nicknames op het AW-forum.
Om bij de hondachtigen te blijven, the Wolve? Of liever the Hyena?
Zo zijn er nog meer hondachtigen natuurlijk of word het nu Foxy the Cat?

Eerst maar eens een protest-nick

Het is zonde die Nick, zomaar gejat. En Simon? Die hebben ze laten staan zeker?

Het zijn een stelletje boeven daar bij VW, toch zou ik ze gewoon uitdagen en je nickname laten zoals hij is.

Ik hou het toch maar bij het oude. Ik heet al 45 jaar the Fox. Het is namelijk geen nickname, het is gewoon mijn naam.

the Fox zei:
Janus Diedericus zei:
the Fox zei:
Ik hou het toch maar bij het oude. Ik heet al 45 jaar the Fox. Het is namelijk geen nickname, het is gewoon mijn naam.
:S

Of moet ik het even vertalen en heb ik dan je (achter)naam te pakken?

Megan Fox is mijn zusje.

Dan was ze een behoorlijke laatkomer, 18 jaar jonger dan jij.
Overigens heb je wel een lekkere zus, kan je niet een date regelen voor me?

Janus Diedericus zei:
the Fox zei:
Janus Diedericus zei:
the Fox zei:
:S

Of moet ik het even vertalen en heb ik dan je (achter)naam te pakken?

Megan Fox is mijn zusje.

Dan was ze een behoorlijke laatkomer, 18 jaar jonger dan jij.
Overigens heb je wel een lekkere zus, kan je niet een date regelen voor me?
Ik zal even aan jouw vriendin vragen of je met mijn zus uit mag.

the Fox zei:
Janus Diedericus zei:
Voordat ik een slaapplekje in de schuur riskeer, we hebben het wel over dezelfde Megan Fox toch?

Durf je het er op te wagen? (:B

Laat maar, het zou mogen maar dan moet ik moeilijke keuzes gaan maken.
Het beruchte lijstje beroemdheden waarmee ik het bed eemalig mag delen zonder dat mijn relatie in gevaar komt bevat namelijk maximaal maar twee posities. Deze worden nu bezet door Beyoncé en Ariël. Megan Fox haalt het wat mij betreft niet bij Beyoncé en Ariël is de oorzaak van mijn voorliefde voor redheads.

JW01 (vanaf een Appel) zei:
En Michael J. Fox is ook familie? :p

Als parkinson erfelijk is, dan hoop ik van niet.

Maar ik zal het geheim verklappen. Mijn nick is een vertaling, maar dan vanuit het Swahili: Mbweha
.

Okay, genoeg geintjes. Ik werd vroeger altijd de Vos genoemd, vandaar. Snel, behendig en klein van gestalte. Nu ben ik alleen nog klein van gestalte.

the Fox zei:
JW01 (vanaf een Appel) zei:
En Michael J. Fox is ook familie? :p

Als parkinson erfelijk is, dan hoop ik van niet.

Maar ik zal het geheim verklappen. Mijn nick is een vertaling, maar dan vanuit het Swahili: Mbweha
.

Okay, genoeg geintjes. Ik werd vroeger altijd de Vos genoemd, vandaar. Snel, behendig en klein van gestalte. Nu ben ik alleen nog klein van gestalte.

Eerder de aangereden vos dus?

Janus Diedericus zei:
the Fox zei:
Janus Diedericus zei:
Voordat ik een slaapplekje in de schuur riskeer, we hebben het wel over dezelfde Megan Fox toch?

Durf je het er op te wagen? (:B

Laat maar, het zou mogen maar dan moet ik moeilijke keuzes gaan maken.
Het beruchte lijstje beroemdheden waarmee ik het bed eemalig mag delen zonder dat mijn relatie in gevaar komt bevat namelijk maximaal maar twee posities. Deze worden nu bezet door Beyoncé en Ariël.

Doet me denken aan dit fragment uit Friends. Schitterend!

Isabella Rosselini

Terug
Bovenaan