A
Anoniem
Guest
De voorkant komt van een vrachtauto en de achterkant van een C/K.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
R-W zei:PON lost eindelijk klachten op.
Rob076 zei:Dit is volgens mij een Volkswagen Fox.![]()
Janus Diedericus zei:Rob076 zei:Dit is volgens mij een Volkswagen Fox.![]()
Dan nog altijd een Polo Fox, de VW fox is dat (in NL) geflopte opvolgertje van de Lupo.
Dan nog altijd een Polo Fox, de VW fox is dat (in NL) geflopte opvolgertje van de Lupo.
the Fox zei:Janus Diedericus zei:Rob076 zei:Dit is volgens mij een Volkswagen Fox.![]()
Polo Fox, VW Fox. Wat het ook is, het blijft een achterlijke naam.
the Fox zei:Ik ga mijn nickname wijzigen. Of ik eis van VW geldelijke compensatie voor het gebruiken van mijn nickname voor hun modellen en uitvoeringen.
Janus Diedericus zei:the Fox zei:Ik ga mijn nickname wijzigen. Of ik eis van VW geldelijke compensatie voor het gebruiken van mijn nickname voor hun modellen en uitvoeringen.
Dat word een nieuwe nick, de eerste Fox is van ver voor het internet en daarmee dus ook de nicknames op het AW-forum.
Om bij de hondachtigen te blijven, the Wolve? Of liever the Hyena?
Zo zijn er nog meer hondachtigen natuurlijk of word het nu Foxy the Cat?
the Fox zei:Ik hou het toch maar bij het oude. Ik heet al 45 jaar the Fox. Het is namelijk geen nickname, het is gewoon mijn naam.
JW01 (vanaf een Appel) zei:The Real Fox. :T
Janus Diedericus zei:the Fox zei:Ik hou het toch maar bij het oude. Ik heet al 45 jaar the Fox. Het is namelijk geen nickname, het is gewoon mijn naam.
Of moet ik het even vertalen en heb ik dan je (achter)naam te pakken?
the Fox zei:Janus Diedericus zei:the Fox zei:Ik hou het toch maar bij het oude. Ik heet al 45 jaar the Fox. Het is namelijk geen nickname, het is gewoon mijn naam.
Megan Fox is mijn zusje.
Ik zal even aan jouw vriendin vragen of je met mijn zus uit mag.Janus Diedericus zei:the Fox zei:Janus Diedericus zei:the Fox zei:Ik hou het toch maar bij het oude. Ik heet al 45 jaar the Fox. Het is namelijk geen nickname, het is gewoon mijn naam.
Megan Fox is mijn zusje.
Dan was ze een behoorlijke laatkomer, 18 jaar jonger dan jij.
Overigens heb je wel een lekkere zus, kan je niet een date regelen voor me?
Janus Diedericus zei:Voordat ik een slaapplekje in de schuur riskeer, we hebben het wel over dezelfde Megan Fox toch?
the Fox zei:Janus Diedericus zei:Voordat ik een slaapplekje in de schuur riskeer, we hebben het wel over dezelfde Megan Fox toch?
Durf je het er op te wagen?![]()
JW01 (vanaf een Appel) zei:En Michael J. Fox is ook familie?![]()
the Fox zei:JW01 (vanaf een Appel) zei:En Michael J. Fox is ook familie?![]()
Als parkinson erfelijk is, dan hoop ik van niet.
Maar ik zal het geheim verklappen. Mijn nick is een vertaling, maar dan vanuit het Swahili: Mbweha
.
Okay, genoeg geintjes. Ik werd vroeger altijd de Vos genoemd, vandaar. Snel, behendig en klein van gestalte. Nu ben ik alleen nog klein van gestalte.
Rob076 zei:
Janus Diedericus zei:the Fox zei:Janus Diedericus zei:Voordat ik een slaapplekje in de schuur riskeer, we hebben het wel over dezelfde Megan Fox toch?
Durf je het er op te wagen?![]()
Laat maar, het zou mogen maar dan moet ik moeilijke keuzes gaan maken.
Het beruchte lijstje beroemdheden waarmee ik het bed eemalig mag delen zonder dat mijn relatie in gevaar komt bevat namelijk maximaal maar twee posities. Deze worden nu bezet door Beyoncé en Ariël.
JW01 (vanaf een Appel) zei:
the Fox zei:JW01 (vanaf een Appel) zei:
Oei, zij ruikt zo lekker.
Janus Diedericus zei:the Fox zei:JW01 (vanaf een Appel) zei:
Dat wel, maar na één keer onder de lakens gaat ze al klonteren.
Janus Diedericus zei:Rob076 zei:
Jep, ik ontmoette haar als klein ventje voor het eerste in de bioscoop. Sindsdien ben ik verzot op roodharige dames.
Ze mag dan wel lekker ruiken, na 18 keer is ze al op.the Fox zei:Janus Diedericus zei:the Fox zei:JW01 (vanaf een Appel) zei:
Dat wel, maar na één keer onder de lakens gaat ze al klonteren.
Eigenlijk is ze gewoon een saaie doos.
JW01 (vanaf een Appel) zei: