Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
R-W zei:behalve paard ook bestuurder dood, hiha-hilarisch!
JW01 (vanaf een Appel) zei:R-W zei:behalve paard ook bestuurder dood, hiha-hilarisch!
Dat vind ik nou niet bepaald hilarisch, R-W... het zal maar familie van je zijn die dit overkomt.
Soloman zei:De automobilist is ook overleden.
https://www.nujij.nl/algemeen/automobilist-en-paard-dood-na-ongeluk.25070021.lynkx
R-W zei:Heeft niets met 'lomp' te maken maar inderdaad alles met een domweg smakeloze foto.
En dat gaan we dus ook niet doen.R-W zei:@fox, die discussie start ook niemand, volgens mij?
the Fox zei:En dat gaan we dus ook niet doen.R-W zei:@fox, die discussie start ook niemand, volgens mij?
![]()
Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel) zei:Zand er over. We houden het dier en autogerelateerd. Voorstel voor een nieuwe foto;
Verzin een ander onderschrift;
Meeuw zei:the Fox zei:En dat gaan we dus ookR-W zei:@fox, die discussie start ook niemand, volgens mij?
Zou Dr. T Auto gynaecoloog zijn![]()
![]()
Rob076 zei:R-W zei:Heeft niets met 'lomp' te maken maar inderdaad alles met een domweg smakeloze foto.
Ik doelde vooral over je opmerking over de tenen van JD. Met zo'n opmerking maak je iets meteen persoonlijk, terwijl dat helemaal niet hoeft en je een heel goed punt had en hebt. Zo'n discussie verplaatst zich dan van iets relevants (al dan niet plaatsen ervan) naar jullie ego's. Dat is gewoon jammer, want daarmee gaat men aan jouw goede punt voorbij.
Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel) zei:Zand er over. We houden het dier en autogerelateerd. Voorstel voor een nieuwe foto;
Verzin een ander onderschrift;
![]()
Mijn foto's met kentekens waren bedoeld om de aandacht af te leiden, niet om op te reageren.Janus Diedericus zei:OK, ik had het mis.
Ik had de foto overigens van een site vol funny pics, dacht daarom dat het wel kon.
Verder wist ik inderdaad niets over de gevolgen, heb de foto inmiddels verwijderd.
Zullen we met een verse foto verder gaan ipv dqt iedereen nu maar foto's post?
the Fox zei:Mijn foto's met kentekens waren bedoeld om de aandacht af te leiden, niet om op te reageren.Janus Diedericus zei:OK, ik had het mis.
Ik had de foto overigens van een site vol funny pics, dacht daarom dat het wel kon.
Verder wist ik inderdaad niets over de gevolgen, heb de foto inmiddels verwijderd.
Janus Diedericus zei:the Fox zei:Mijn foto's met kentekens waren bedoeld om de aandacht af te leiden, niet om op te reageren.Janus Diedericus zei:OK, ik had het mis.
OK, goed gedaan, mijn excuses voor de smakeloosheid.
Overigens, dat men meteen suggereert dat ik dan een kronkel in mijn kop zou hebben (niet jij, andere forummer) gaat ook weer wat ver.
Ik geef toe, hij was op het randje, hij is nu ook verdwenen. Maar als je de moeite neemt mij te leren kennen kom je er vast achter dat ik niet een idioot ben met één of andere rare kronkel in mijn kop![]()
Janus Diedericus zei:Na hondeweer nu ook hondewagen
Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel) zei:Janus Diedericus zei:the Fox zei:Mijn foto's met kentekens waren bedoeld om de aandacht af te leiden, niet om op te reageren.Janus Diedericus zei:OK, ik had het mis.
OK, goed gedaan, mijn excuses voor de smakeloosheid.
Overigens, dat men meteen suggereert dat ik dan een kronkel in mijn kop zou hebben (niet jij, andere forummer) gaat ook weer wat ver.
Ik geef toe, hij was op het randje, hij is nu ook verdwenen. Maar als je de moeite neemt mij te leren kennen kom je er vast achter dat ik niet een idioot ben met één of andere rare kronkel in mijn kop![]()
Bestaan er dan mensen zónder kronkel? Ik heb er in ieder geval één.![]()
De Schaduw zei:
Janus Diedericus zei:@R-W,
De foto is weg, even goede vrienden?
R-W zei:Janus Diedericus zei:@R-W,
Tja, ik hoor altijd dat humor belangrijk is in een relatie, dus...
Janus Diedericus zei:@R-W,
*andere discussie*
Ook al bedoelt men met het autoalarm de honden dan is het nog altijd het alarm dat en niet die.
Meeuw zei:Zie er trouwens geen Audi in. Wat is het voor auto?
Meeuw zei:Zie er trouwens geen Audi in. Wat is het voor auto?