Het open "foto van de dag"-topic. Uitleg in de OP.

@fox, die discussie start ook niemand, volgens mij? Solo heeft het artikel erbij gevonden, behalve paard ook bestuurder dood, hiha-hilarisch!

Soloman zei:
De automobilist is ook overleden.

https://www.nujij.nl/algemeen/automobilist-en-paard-dood-na-ongeluk.25070021.lynkx

Heb je de naam gelezen van degene die een reactie heeft gegeven onder die foto?

R-W zei:
Heeft niets met 'lomp' te maken maar inderdaad alles met een domweg smakeloze foto.

Ik doelde vooral over je opmerking over de tenen van JD. Met zo'n opmerking maak je iets meteen persoonlijk, terwijl dat helemaal niet hoeft en je een heel goed punt had en hebt. Zo'n discussie verplaatst zich dan van iets relevants (al dan niet plaatsen ervan) naar jullie ego's. Dat is gewoon jammer, want daarmee gaat men aan jouw goede punt voorbij.

R-W zei:
@fox, die discussie start ook niemand, volgens mij?
En dat gaan we dus ook niet doen.

leuke-hongaarse-kentekenplaat_01.jpg

Zand er over. We houden het dier en autogerelateerd. Voorstel voor een nieuwe foto;

Verzin een ander onderschrift;

dogs-dogs-cars-demotivational-poster-1229889734.jpg

Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel) zei:
Zand er over. We houden het dier en autogerelateerd. Voorstel voor een nieuwe foto;

Verzin een ander onderschrift;

Intensieve inzet politiehonden bij sporenonderzoek naar verdwenen boterhamzakje.

Rob076 zei:
R-W zei:
Heeft niets met 'lomp' te maken maar inderdaad alles met een domweg smakeloze foto.

Ik doelde vooral over je opmerking over de tenen van JD. Met zo'n opmerking maak je iets meteen persoonlijk, terwijl dat helemaal niet hoeft en je een heel goed punt had en hebt. Zo'n discussie verplaatst zich dan van iets relevants (al dan niet plaatsen ervan) naar jullie ego's. Dat is gewoon jammer, want daarmee gaat men aan jouw goede punt voorbij.

Snap ik maar dat dan weer een reactie op het '... ipv klagen' en helemaal niet persoonlijk bedoeld verder. Maar goed, het is wel duidelijk ondertussen, nu nog de vraag, welke nieuwe foto gaan we op reageren? ;)

OK, ik had het mis.
Ik had de foto overigens van een site vol funny pics, dacht daarom dat het wel kon.
Verder wist ik inderdaad niets over de gevolgen, heb de foto inmiddels verwijderd.
Zullen we met één verse foto verder gaan ipv dat iedereen nu maar foto's post?

Janus Diedericus zei:
OK, ik had het mis.
Ik had de foto overigens van een site vol funny pics, dacht daarom dat het wel kon.
Verder wist ik inderdaad niets over de gevolgen, heb de foto inmiddels verwijderd.
Zullen we met een verse foto verder gaan ipv dqt iedereen nu maar foto's post?
Mijn foto's met kentekens waren bedoeld om de aandacht af te leiden, niet om op te reageren.

the Fox zei:
Janus Diedericus zei:
OK, ik had het mis.
Mijn foto's met kentekens waren bedoeld om de aandacht af te leiden, niet om op te reageren.

OK, goed gedaan, mijn excuses voor de smakeloosheid.
Overigens, dat men meteen suggereert dat ik dan een kronkel in mijn kop zou hebben (niet jij, andere forummer) gaat ook weer wat ver.
Ik geef toe, hij was op het randje, hij is nu ook verdwenen. Maar als je de moeite neemt mij te leren kennen kom je er vast achter dat ik niet een idioot ben met één of andere rare kronkel in mijn kop ;)

Janus Diedericus zei:
the Fox zei:
Janus Diedericus zei:
OK, ik had het mis.

Overigens, dat men meteen suggereert dat ik dan een kronkel in mijn kop zou hebben (niet jij, andere forummer) gaat ook weer wat ver.
Ik geef toe, hij was op het randje, hij is nu ook verdwenen. Maar als je de moeite neemt mij te leren kennen kom je er vast achter dat ik niet een idioot ben met één of andere rare kronkel in mijn kop ;)

Bestaan er dan mensen zónder kronkel? Ik heb er in ieder geval één. *-)

Joachim Stiller (vanuit het dierenasiel) zei:
Janus Diedericus zei:
the Fox zei:
Janus Diedericus zei:
OK, ik had het mis.

Bestaan er dan mensen zónder kronkel? Ik heb er in ieder geval één. *-)

Zónder kronkel niet, zonder rare (gevaarlijke) kronkel maar genoeg...

De Taalfout is weg inmiddels, was zelf te druk om er bij na te denken (beetje zoals vanmorgen?)

Hééé!!! Kom eens onder die auto vandaan, we gaan vertrekken!

(Wat een geweldige foto trouwens)

@R-W,

De foto is weg, even goede vrienden?

*andere discussie*

Ook al bedoelt men met het autoalarm de honden dan is het nog altijd het alarm dat en niet die.

Janus Diedericus zei:
@R-W,

De foto is weg, even goede vrienden?

*andere discussie*

Ook al bedoelt men met het autoalarm de honden dan is het nog altijd het alarm dat en niet die.

Ik schaar het onder "beginnersfoutje".
Ongeschreven regel: foto's van gebeurtenissen waar het slecht in is afgelopen voor mens of dier, niet gebruiken. De wereld op internet is erg klein. (Dat merk ik nu heel erg nu ik het boek aan het verkopen ben. Je hoeft geen hogere wiskunde gestudeerd te hebben om te googelen.)

Concept-Audi snuffelt voor het eerst buiten

--foto--

VAG presenteerde vandaag het nieuwe Audi-Model b4. Het nieuwe concept trok veel publiek. "De echte VAG", stond er in vlaggen geschreven. De grote kofferbak werd voluit geprezen en ook het exterieur werd met bewonderende blikken vol lof geprezen. De catering was goed verzorgd. Frisdrank met ijs was naast de auto direct beschikbaar.

Terug
Bovenaan