Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Woensdag wel?Ik heb er eens zo eentje gespot, in 2005. Die stond vorig jaar op Marktplaats. Het dinsdag mij betreft geen mooi model. Als de bodem nog hard is is ie misschien 1000 waard, anders minder.
Doet die van mij ook.Getypt op een Apple product. Die maakt hele gekke dingen van mijn typ kunsten...
Vermoedelijk de hallgever. Die geven vaker problemen.![]()
schade Opel Kadett 1.6i LS - schadeautos.nl
Schade Opel Kadett 1.6i LS van DR Autos Budel. Bekijk deze en het actuele aanbod andere Opel schade personenauto's.www.schadeautos.nl
Een handige harry krijgt deze ook wel weer goed lopend.
![]()
![]()
Citroën 2cv 0.6 1980 (m2449129034) — Citroën — Marktplaats
Heb je er altijd van gedroomd om een 2cv te hebben in jouw eigen kleur, maar zie je op tegen het las- en sleutelwerk? Dit is je kans!!De koets van dezewww.marktplaats.nl
De "Eend" is opgebouwd op het chassis van een Dyane (en heeft dus ook dat kenteken).
Volgens de verkoper mag dit zo zonder aanpassing door de rdw want "1/3" regeling.
Dat klopt toch niet?
(..)
De koets staat al in de grondlak.
Je moet alleen nog zelf de kleur kiezen en de eend verven, rollen of (laten) spuiten.
De eend staat op de basis van een Dyane 6 uit 1980 en is voorzien van een APK tot september 2028.
Voor wie dat echt wil is het nog haalbaar itt veel Ferrari's e.d.Ik heb een oog voor kostbare projecten…
![]()
MASERATI MERAK 3.0 (m2448963586) — Maserati — Marktplaats
Deze serie I Merak 3.0 uit '73 met Italiaanse registratie, maakt reeds lange tijd deel uit van een privéverzameling. Ca. 10 jaar geleden werd met eenlink.marktplaats.nl
De keren dat ik er ben geweest moet ik denk ik inmiddels wel op twee handen tellen, maar blijft een geweldig uitje! Al zijn ze tegenwoordig wel strenger qua toelaten van bezoekers. Het is natuurlijk gewoon een autobedrijf, geen museum.Voor wie dat echt wil is het nog haalbaar itt veel Ferrari's e.d.
In mijn vakantie op de Veluwe zijn we bij "Gallery Aaldering" geweest.
Enerzijds voelden we ons kind in een snoepwinkel, het staat daar vol met dit soort wagens, anderzijds werden we wel met de neus op de feiten gedrukt. We = aangetrouwde neef (1.96m) en ik (1.93m). 90% van dit soort wagens passen we niet in.![]()
Ik vind dat ergens toch wel raar eigenlijk. Voor elke winkel zou moeten gelden dat je er binnen moet kunnen gaan zonder iets te kopen. Hooguit voor het binnenlaten van hele groepen tegelijk (clubs, deelnemers van toerritten e.d.) kan ik me voorstellen dat men er iets tegen doet.Al zijn ze tegenwoordig wel strenger qua toelaten van bezoekers. Het is natuurlijk gewoon een autobedrijf, geen museum.
Ik vind dat ergens toch wel raar eigenlijk. Voor elke winkel zou moeten gelden dat je er binnen moet kunnen gaan zonder iets te kopen. Hooguit voor het binnenlaten van hele groepen tegelijk (clubs, deelnemers van toerritten e.d.) kan ik me voorstellen dat men er iets tegen doet.
Dat ding staat hier 11 km. vandaan blijkbaar!![]()
Volkswagen Kever Mercedes Porsche Citroën Project (m2445412228) — Oldtimers — Marktplaats
Bijzondere Kever met een behoorlijke identiteitscrisis, Mercedes koplampen, Porsche Fuchs wieldoppen en we spotten ook nog een Citroën logo op dewww.marktplaats.nl
Moderator