Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Geweldig ding.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Ligier JS2 zei:(Aha, vanuit de lucht is de achtertuin ook het checken waard)
rzasa zei:https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volkswagen/m1688324484-volkswagen-k70-l-73.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618&utm_campaign=socialbuttons&utm_medium=android_social&utm_source=android_social&utm_content=vip
Gisteren kwam er nog een K70 online.
D Elzinga zei:Edit: valt me trouwens, ook nu weer, op hoe relatief prijzig die replica's vaak zijn. 7k en dan heb je een auto die a. niet af is b. het stuur aan de verkeerde kant heeft en c. qua verhoudingen voor iedereen met een beetje verstand van auto's niet erg overtuigend is.
Moderator
Als ik mag gokken, was dat in Wassenaar?Barri zei:Ik was vanmiddag bij iemand, die heeft een origineel Nederlandse Subaru SVX staan. Bordeauxrood, opgeknapte velgen, staat al een paar jaar stil, 260dkm op de klok, ziet er zeer goed uit. En hij mag weg, zei ie. Dus mocht iemand er nog eentje zoeken... Gaaf om zo achter in een hoekje te zien staan.
Moderator
Nee maar ik heb begrepen dat ie daar wel een garagebedrijf heeft.louisz zei:Als ik mag gokken, was dat in Wassenaar?Barri zei:Ik was vanmiddag bij iemand, die heeft een origineel Nederlandse Subaru SVX staan. Bordeauxrood, opgeknapte velgen, staat al een paar jaar stil, 260dkm op de klok, ziet er zeer goed uit. En hij mag weg, zei ie. Dus mocht iemand er nog eentje zoeken... Gaaf om zo achter in een hoekje te zien staan.
Die auto stond 3 jaar geleden een tijd regulier te koop, maar de markt voor SVX'en is slecht (relatief veel duur aanbod en alleen vraag tegen lage prijzen), en de auto verkocht toen niet en is van de markt gehaald. Toen ik destijds ging kijken leek de auto in technisch goede en optisch behoorlijk goede staat, maar er was in het geheel geen geschiedenis van de auto bekend. Ik vond toevallig recentelijk nog een paar foto's van dit specifieke exemplaar uit 2006, waaronder deze:Barri zei:Nee maar ik heb begrepen dat ie daar wel een garagebedrijf heeft.louisz zei:Als ik mag gokken, was dat in Wassenaar?Barri zei:Ik was vanmiddag bij iemand, die heeft een origineel Nederlandse Subaru SVX staan. Bordeauxrood, opgeknapte velgen, staat al een paar jaar stil, 260dkm op de klok, ziet er zeer goed uit. En hij mag weg, zei ie. Dus mocht iemand er nog eentje zoeken... Gaaf om zo achter in een hoekje te zien staan.
Moderator
LD-TR-47 inderdaad. De auto heeft jaren op aftermarket-velgen gestaan, maar die stonden kort geleden op Marktplaats. Goed om te horen dat nu de originele velgen eronder zitten (hopelijk nu wel correct gemonteerd).Barri zei:Inmiddels zijn wel de wielen opnieuw gepoedercoat. Mooie auto!
Ik zie dat jij kenner bent van dit model? Weet je het kenteken van deze? En hoeveel zijn er nieuw in NL verkocht eigenlijk?
rzasa zei:Kijk eens op Instagram en zoek op #forlornfactory
Micha D zei:Is dit een provinciaal kenteken?
Op 6 April 2018 heeft de eerste eigenaar het voertuig overgedragen mede een verklaring. Hierin staat geschreven dat hij de auto in 1926 of 1928 in Den Haag heeft gekocht.
D Elzinga zei:Edit:
Op 6 April 2018 heeft de eerste eigenaar het voertuig overgedragen mede een verklaring. Hierin staat geschreven dat hij de auto in 1926 of 1928 in Den Haag heeft gekocht.
Hoe oud ben je anno 2018 wel niet als je in de jaren 20 oud genoeg was om een auto te kopen?
Moderator
Jay DoubleYou zei:Wow! Als je geluk hebt heb je voor een prikkie twee hele leuke oldtimers.![]()
Wouter82 zei:Je bent serieus geld verder eer die op kenteken staan, al was het maar door ontbrekende documentatie.