Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:Wauw, na 25 jaar heeft dus nog niemand die idiote kleurencombi ongedaan gemaakt!
Barri zei:Wauw. Echt, waarom?
Wouter82 zei:Heel gaaf ja, maar waar moet je in hemelsnaam beginnen![]()
929V6 zei:@Muddy Bandit,
De Visa Service werd wel degelijk als zodanig uit Frankrijk geïmporteerd waar hij op het leveringsgamma stond als Visa Entreprise. Het is dus zeker wel een bijzondere uitvoering en het enige exemplaar daarvan dat nog bestaat in Nederland. Evengoed denk ik niet dat hij voor deze prijs een nieuwe eigenaar gaat vinden, daar vind je ook nog best een Visa met geldige apk voor.
Klassiekerrijder zei:De eigenaar heeft daar een aantal Scania torpedoneustrucks staan die hij laat vergaan. Een stukje verderop staan nog wat Scania-trucks in sloopstaat.
Aan de andere kant: waar vind je nog een zo te zien onverprutste GTI voor € 300?Jay DoubleYou zei:Bijzonder verhaal bij die GTI. Al 20 jaar erg aan gehecht? Onverwachte omstandigheden kunnen er zijn, maar laat je een auto dan zo verpieteren?
marathon zei:Aan de andere kant: waar vind je nog een zo te zien onverprutste GTI voor € 300?Jay DoubleYou zei:Bijzonder verhaal bij die GTI. Al 20 jaar erg aan gehecht? Onverwachte omstandigheden kunnen er zijn, maar laat je een auto dan zo verpieteren?
Erwin 2090858 zei:marathon zei:Aan de andere kant: waar vind je nog een zo te zien onverprutste GTI voor € 300?Jay DoubleYou zei:Bijzonder verhaal bij die GTI. Al 20 jaar erg aan gehecht? Onverwachte omstandigheden kunnen er zijn, maar laat je een auto dan zo verpieteren?
De wielen kloppen niet, en ik mis de dak antenne. De gril klopt dan weer wel.
Goed voor onderdelen.
Erwin 2090858 zei:Een VR6 en een GTI hebben een dak antenne. De normale golf heeft die niet.
Erwin 2090858 zei:Is dat een GTI in de folder?
Een VR6 en een GTI hebben een dak antenne. De normale golf heeft die niet.
Stif zei:En trouwens bij VW moet je voor alles bij betalen, dus vast ook voor die 16v antenne.
Stif zei:Wat een mooi project die tweedeurs panhard.
Moet in mijn ogen wel te redden zijn door iemand met moed en ruimte.
Ook onderdelen lijken me toch niet moeilijk...
Ik zie toch een dakspoiler?Probenator zei:Deze GTI uit 1993 lijkt ook geen dakspoiler te hebben,
marathon zei:Ik zie toch een dakspoiler?