Jay DoubleYou
Autoholic
Kwam deze tegen op Instagram, maar kan de foto's niet kopiëren...
Nissan Pulsar - $ 1.500,-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jay DoubleYou zei:Kwam deze tegen op Instagram, maar kan de foto's niet kopiëren...
929V6 zei:Wow, die Ronda!![]()
ginkelvanmichiel zei:929V6 zei:Wow, die Ronda!![]()
Komt bij Seldenrijk vandaan en kostte daar in dezelfde staat uit mijn hoofd 1200 euro... Beetje jammer weer.
Sjon77 zei:Ah die locatie herken ik wel
![]()
ginkelvanmichiel zei:ohw wow, dat is wel heel gaaf zo''n 1e type Ritmo... Was ik aan het opruimen?!
PascalD zei:Weet iemand hoe ik de foto kan linken?
PascalD zei:Ben nu op mijn mobiel. En daar lukte het mij niet. Krijg de fotolink niet te zien.
ginkelvanmichiel zei:haha, hm, nee, laat maar. De Ritmo was helaas al verkocht trouwens...
ginkelvanmichiel zei:haha, hm, nee, laat maar. De Ritmo was helaas al verkocht trouwens...
Tydelyck zei:ginkelvanmichiel zei:haha, hm, nee, laat maar. De Ritmo was helaas al verkocht trouwens...
Hij zag er flink verrot uit. Maar het was een automaat, dat is op zichzelf al bijzonder. Fiat kocht die automaten overigens van... Volkswagen.
MX6 zei:Wow, die Charade is in 1995 van eigenaar gewisseld en heeft kennelijk sindsdien in een showroom gestaan.
Over 2 jaar is deze 40 jaar en niet meer apk plichtig.
Zou je er dan zo de weg mee op mogen?

929V6 zei:MX6 zei:Wow, die Charade is in 1995 van eigenaar gewisseld en heeft kennelijk sindsdien in een showroom gestaan.
Nee, auto's ouder dan 40 jaar zijn vrijgesteld van houderschapsbelasting maar niet van APK. Daar gaat ook niets aan veranderen.
Muddy Bandit zei:929V6 zei:MX6 zei:Wow, die Charade is in 1995 van eigenaar gewisseld en heeft kennelijk sindsdien in een showroom gestaan.
Nee, auto's ouder dan 40 jaar zijn vrijgesteld van houderschapsbelasting maar niet van APK. Daar gaat ook niets aan veranderen.
Ook daar gaat wat in veranderen, als het goed is vervalt de APK-plicht per 2021 voor auto's van 50 jaar en ouder.
https://www.fehac.nl/apk-vrijstelling-bij-50-jaar-eindelijk-goedgekeurd-door-het-parlement/
Klassiekerrijder zei:Sjon77 zei:Ah die locatie herken ik wel
![]()
Precies, daar. Er stonden ook een Daffodil met Frans kenteken, een paar Chevrolets S10 en twee C-klasses.
Die erachter (overdwars voor de loods) is weg.Arjan001 zei:Ik ben hier toevallig vorige week langs gefietst. Alles staat er nog zo bij als op de Streetview foto, inclusief de roestbruine Daf. De eerder genoemde Daf uit de advertentie in Eibergen zal dus een andere zijn.
Nooit gedacht die ooit weer eens te zien. We spreken 1995 en mijn ouders zijn op zoek naar een tweede auto in het genre Starlet P7, Golf 2, Corsa A. Bij een handelaar in Heerlen of Kerkrade stonden echter twee auto's welke veel meer de aandacht trokken van 9-jarige Jeroentje. In de hoek staat een rotte Mustang III, vooraan op het terrein een geel met blauwe 5 GT Turbo.Jay DoubleYou zei: