Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
PascalD zei:Binnenkort te bewonderen in jouw showroom Wouter?
PascalD zei:Zijn meer zorgen dat hij nu niet bij een van de grootste Ford-liefhebbers terecht komt![]()
PascalD zei:Dat was een van de andere inderdaad. Maar hij wil nog een Thunderbird en meen nog een Granada te koop....
Moderator
PascalD zei:Zijn meer zorgen dat hij nu niet bij een van de grootste Ford-liefhebbers terecht komt![]()
Moderator
ginkelvanmichiel zei:Misschien uit België? Of origineel NL?
ginkelvanmichiel zei:(anders was de stof wel vergaan).
Wouter82 zei:Aangezien er helemaal geen landensticker zichtbaar is, kan het een Belg zijn. Vroeger hadden die vaak een grote kentekenplaathouder met daarin de B opgenomen.
Door vorige eigenaar omgebouwd naar Mercedes 1.8 Ponton Diesel.
SVF zei:
Mijn middelste zus heeft ooit een blauwe en een gele gehad
Ik heb nooit begrepen waarom die 100A bij z'n "facelift" in 1973 vooral geheel anders gevormde achterlichten kreeg
Moderator
De Schaduw zei:Waar ik in eerste instantie aan denk is veiligheid. Je ziet wel bij meer merken / types rond die tijd grotere achterlichten verschijnen. Die me zo te binnen schieten:: Volvo 140, BMW 02-serie.
Epica zei:Wel heel erg jammer dat die Nissan zo verkracht is, lelijk velgen niet passende spoiler, sportuitlaat en lelijk stuur en dan de rest van de staat ziet er op de foto's al bedenkelijk uit. Hoewel ik het in basis een leuk ding vind zou ik mijn geld hier niet aan wagen.
De Schaduw zei:Mijn middelste zus heeft ook een gele gehad.![]()
De Schaduw zei:Waar ik in eerste instantie aan denk is veiligheid. Je ziet wel bij meer merken / types rond die tijd grotere achterlichten verschijnen. Die me zo te binnen schieten:: Volvo 140, BMW 02-serie.
Wouter82 zei:Is toch leuk dat het eens een keertje niet de geijkte V8 met automaat is...
Nee dat is niet leuk, je koopt zo'n Amerikaan juist voor zijn V8 omdat het zoveel lekkerder klinkt dan een V6. Je ziet het ook veel in Amerika zelf daar wordt de V6 ook vaak vervangen voor een V8.Wouter82 zei:Is toch leuk dat het eens een keertje niet de geijkte V8 met automaat is...
Moderator
Tja koop dan een Kever of een Mustang als je makkelijk en goedkoop wil reviseren of restaureren.Muddy Bandit zei:… totdat je een keer met een revisie van die gecombineerde USA/Antwerpen aandrijflijn in aanraking komt, en die kans is wel vrij reëel bij dat soort projecten.
Eventjes wat aangenaam geprijsde revisiesets bestellen bij RockAuto gaat het dan niet meer worden.
Als je een lekker klinkende Amerikaanse V8 wil, dan moet je een lekker klinkende Amerikaanse V8 kopen en deze niet-Amerikaanse niet-V8 laten staan.Epica zei:Nee dat is niet leuk, je koopt zo'n Amerikaan juist voor zijn V8 omdat het zoveel lekkerder klinkt dan een V6. Je ziet het ook veel in Amerika zelf daar wordt de V6 ook vaak vervangen voor een V8.
Wouter82 zei:Tja koop dan een Kever of een Mustang als je makkelijk en goedkoop wil reviseren of restaureren.Muddy Bandit zei:… totdat je een keer met een revisie van die gecombineerde USA/Antwerpen aandrijflijn in aanraking komt, en die kans is wel vrij reëel bij dat soort projecten.
Eventjes wat aangenaam geprijsde revisiesets bestellen bij RockAuto gaat het dan niet meer worden.
929V6 zei:De 1953 Bel Air is overigens van origine nooit geleverd met een achtcilinder...![]()