Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:Klein projectje. Leuke Colt!
<https://www.facebook.com/marketplace/item/338015087109413/>
Moderator
Subaru SVX by Tom Sfotoos, on FlickrIk kan de foto nergens meer vinden maar ik heb 'm letterlijk bij jou om de hoek een keer gespot. Was inderdaad best krokant.ginkelvanmichiel zei:Die Kadett moet hier om de hoek hebben gereden, toch heb ik hem nog nooit gezien!
En inderdaad, de kokerbalken zijn nogal weggevreten.
Hij is gerestaureerd en staat nu weer te koop!Klassiekerrijder zei:Ik kan de foto nergens meer vinden maar ik heb 'm letterlijk bij jou om de hoek een keer gespot. Was inderdaad best krokant.ginkelvanmichiel zei:Die Kadett moet hier om de hoek hebben gereden, toch heb ik hem nog nooit gezien!
En inderdaad, de kokerbalken zijn nogal weggevreten.
Ja daar zit spuitnevel op, dan weet je de kwaliteit ook meteen.Klassiekerrijder zei:Je ziet de 'vegen' plamuur in de deuropening en zit daar spuitnevel op de achterband?
Je ziet inderdaad de vegen plamuur en verf op de banden dus heel proffesioneel is het ook niet gedaan.ginkelvanmichiel zei:IN het echt heb ik m gezien, ze hebben bandenzwart op de banden gebruikt en het was echt netjes gespoten. Zeker geen beunwerk geweest.
der Magistrat zei:Wel interessant om hier nog iets van te willen verkopen.
![]()
https://www.2dehands.be/a/auto-s/chevrolet/m1521678423-corvette-c3-onderdelen.html?c=df2f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr
CooperS64 zei:Ik denk dat zo'n achterruit best zeldzaam wordt.
Muddy Bandit zei:CooperS64 zei:Ik denk dat zo'n achterruit best zeldzaam wordt.
Die sneuvelt ook wel als je hem los wilt maken van de scharnieren.
CooperS64 zei:Ja, als de hemel valt hebben we allemaal een blauwe hoed.![]()
Muddy Bandit zei:CooperS64 zei:Ja, als de hemel valt hebben we allemaal een blauwe hoed.![]()
Met een domme opmerking krijg je die achterruit ook echt niet vrij… blijkbaar nog nooit zoiets geprobeerd?
Moderator
Moderator
29-04-2000 dus je hebt gelijk, bijna 20 jaar geen apk.Wouter82 zei:Wat een goed ding, zelfs nog met de oude kentekenplaten. Maar dan dus ook al minstens 20 jaar geen apk. Ook mooi die middenconsole met 7 loze knoppen, waarvan twee wel het symbooltje voor raambediening hebben![]()
ginkelvanmichiel zei:Oei, die Malaga zou leuk staan naast de Marbella! Ook met SF-kenteken.
Maar nee. Eerst moet er iets uit mijn collectie verkocht worden.