BradgeTV
Net ingestapt
ginkelvanmichiel zei:Ik heb 'm bij de Pandaclub gemeld. Afwachten.
Top!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ginkelvanmichiel zei:Ik heb 'm bij de Pandaclub gemeld. Afwachten.
stoterstangen90 zei:Wellicht heeft er iemand een nare grap uitgehaald met de eigenaar van het telefoonnummer.
D. Elzinga zei:Rob0032 zei:Met alle respect, maar als je een Panda gaat kopen om winst te maken, dan vind ik dat een behoorlijk sneue actie en instelling.
En op welke modellen mag je wel winst maken?
danny1995 zei:Inderdaad beetje vreemde reactie Rob, waarom zou je die Panda niet mogen redden (zal anders toch richting sloop gaan als niemand zich ervoor meldt lijkt mij) als je hem in orde maakt en vervolgens met wat winst verkoopt, dat heet toch handel?
Ik meen dat je pas zelf je C70 ook met een beetje winst had verkocht, dat is toch niet anders?
braadslee zei:Rob0032 zei:Met alle respect, maar als je een Panda gaat kopen om winst te maken, dan vind ik dat een behoorlijk sneue actie en instelling.
Want als jij een auto koopt verkoop jij hem altijd met verlies?
Het is áltijd beter (Wat Danny al zei) Dan dat de auto op de sloop beland.
Lid Panda Club zei:Er zijn sowieso 2 mensen van dit forum, waaronder ik zelf, die er mee bezig zijn.
Bezig in de zin van meer info over de auto te verkrijgen. De verkoper is niet scheutig met het geven van info.
In de advertentie staat bv dat de auto rijd maar via Whatsapp verteld Denniz (De verkoper) aan de andere geinteresseerde ( degene waarvan ik weet heb) dat de auto niet rijd.Terwijl dit wel in de advertentie staat.
Aan mij appte hij dat de auto van een leraar van hem zou zijn die er aan zou gaan sleutelen maar dat dit nooit gebeurt is en dat daarom de auto 11 jaar stil staat.
De communicatie verloopt uitsluitend via Whatsapp en dan ook nog eens heel stroef/ moeizaam.
Zo lang de verkoper niet met duidelijke en bruikbare info komt wordt er (door mij) niet geboden en ben ik ook niet echt geinteresseerd.
Het lijkt mij niet meer dan logisch dat een ander er net zo over denkt.
Ik ben van mening dat ik bovenstaande bij deze gespot advertentie moest plaatsen zodat iemand anders eventueel weet waaraan deze toe is.
Rob0032 zei:Dan denk ik: probeer een afspraak te maken en ga erheen!
Heel irritant zulke mensen. Communicatie is dan niet vooruit te branden. Goed dat je het hier deelt Braadslee.![]()
929V6 zei:Ik zou me als Panda-verkoper ook wel ergeren aan mensen die alleen maar vragen blijven stellen en niet gelijk ter zake komen om een afspraak te maken om het ding op te halen. Voor die 80 euro...
Rob0032 zei:
Moderator
Klassiekerrijder zei:Best een irritante advertentie ook.
Het is dat er ik er één heb...D. Elzinga zei:
MWH zei:Het is dat er ik er één heb...![]()
Oh... Exclusief benzine (maar inclusief brandstof voor het ophalen in Frankrijk) geloof ik niet dat ik zoveel in de mijne heb gestopt de afgelopen víer jaar. Toch wel blij met mijn keuze.Micha D. zei:MWH zei:Het is dat er ik er één heb...![]()
Eigenaar heeft een richtprijs van 2500 euro. Ik wens hem veel succes met deze beschrijving en foto's.