Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
MWH zei:Oh... Exclusief benzine (maar inclusief brandstof voor het ophalen in Frankrijk) geloof ik niet dat ik zoveel in de mijne heb gestopt de afgelopen víer jaar. Toch wel blij met mijn keuze.Micha D. zei:MWH zei:Het is dat er ik er één heb...![]()
Eigenaar heeft een richtprijs van 2500 euro. Ik wens hem veel succes met deze beschrijving en foto's.![]()
D. Elzinga zei:Aha, hij heeft er dus een soort veiling van gemaakt (met momenteel een "winnend" bod van 850 euro). Met de vrijblijvendheid van mp kan dat nog wel eens problemen gaan opleveren![]()
Moderator
Ik vind het wat voor Tim eigenlijk.Wouter82 zei:
Moderator
D. Elzinga zei:Ach, wie weet is het gewoon iemand die er echt geen verstand van heeft. Mits dichtbij en interesse zou ik er voor deze prijs niets achter zoeken en hem ophalen. Kan mij ook voorstellen dat je voor die 80 euro geen zin hebt in ellenlange online communicatie met tig geïnteresseerden.
Voor dat geld is het gewoon bellen en dezelfde dag halen.Klassiekerrijder zei:Leuk ding, jammer dat er voor dat geld geen behoorlijke foto's af konden.
Joop053 zei:@Toyota Cressida: misschien dat iemand in België hier belangstelling voor heeft?
D. Elzinga zei:
PascalD zei:Vraag mij af wat er met de Hyundai aan de hand is om hem weer door de keuring te krijgen. Voor 150 euro had ik al verwacht dat hij weg zou zijn. Interieur ziet er nog netjes uit.