Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Rob0032 zei:Gelukkig is de advertentie verder wel heel vriendelijk...![]()
Rob0032 zei:Heel leuke Toyota, maar 2.000 euro voor dat ding?! En dan moet de versnellingsbak nog gereviseerd worden en is de vraag of 'ie nog loopt. Gelukkig is de advertentie verder wel heel vriendelijk...![]()
danny1995 zei:Rob0032 zei:Heel leuke Toyota, maar 2.000 euro voor dat ding?! En dan moet de versnellingsbak nog gereviseerd worden en is de vraag of 'ie nog loopt. Gelukkig is de advertentie verder wel heel vriendelijk...![]()
Volgens mij is die prijs zo gek nog niet, Japanse busjes zijn nog steeds gewild voor export.
Rob0032 zei:danny1995 zei:Rob0032 zei:Heel leuke Toyota, maar 2.000 euro voor dat ding?! En dan moet de versnellingsbak nog gereviseerd worden en is de vraag of 'ie nog loopt. Gelukkig is de advertentie verder wel heel vriendelijk...![]()
Volgens mij is die prijs zo gek nog niet, Japanse busjes zijn nog steeds gewild voor export.
Voor minder geld heb je een nieuwere zonder veel werk... Kan me echt niet voorstellen dat zoiets voor dit geld weggaat. Of hebben ze in Kenia ook lagere MRB voor oldtimers?![]()
929V6 zei:Rob0032 zei:danny1995 zei:Rob0032 zei:Heel leuke Toyota, maar 2.000 euro voor dat ding?! En dan moet de versnellingsbak nog gereviseerd worden en is de vraag of 'ie nog loopt. Gelukkig is de advertentie verder wel heel vriendelijk...![]()
Voor minder geld heb je een nieuwere zonder veel werk... Kan me echt niet voorstellen dat zoiets voor dit geld weggaat. Of hebben ze in Kenia ook lagere MRB voor oldtimers?![]()
Geen waarschijnlijk, maar ik denk wel dat Danny gelijk heeft. Heb jij die nieuwere zonder veel werk al gevonden?
Rob0032 zei:929V6 zei:Rob0032 zei:danny1995 zei:Rob0032 zei:Heel leuke Toyota, maar 2.000 euro voor dat ding?! En dan moet de versnellingsbak nog gereviseerd worden en is de vraag of 'ie nog loopt. Gelukkig is de advertentie verder wel heel vriendelijk...![]()
Geen waarschijnlijk, maar ik denk wel dat Danny gelijk heeft. Heb jij die nieuwere zonder veel werk al gevonden?
Ietsje meer en wel wat schade, maar ook een compleet interieur en luxe accessoires: Granvia
Je kunt recalcitrant zijn wat je wilt, maar je weet zelf ook dat die brandweerauto een wrak van heb ik jou daar is.
929V6 zei:Rob0032 zei:929V6 zei:Rob0032 zei:danny1995 zei:Rob0032 zei:Heel leuke Toyota, maar 2.000 euro voor dat ding?! En dan moet de versnellingsbak nog gereviseerd worden en is de vraag of 'ie nog loopt. Gelukkig is de advertentie verder wel heel vriendelijk...![]()
Ietsje meer en wel wat schade, maar ook een compleet interieur en luxe accessoires: Granvia
Je kunt recalcitrant zijn wat je wilt, maar je weet zelf ook dat die brandweerauto een wrak van heb ik jou daar is.
Wat bedoel je met recalcitrant? Ben ik dat meteen al als ik iemand anders in plaats van jou gelijk geef? Die Granvia is al veel minder interessant, want die heeft een dorstige V6 waar je niet meer met een standaard gereedschapskist aan kunt sleutelen, en die luxe accessoires kunnen ook alleen maar stuk. Juist die oude, simpele, recht toe recht aan Toyota's zijn er goud waard.
Rob0032 zei:Ik vond je reactie wat recalcitrant overkomen, maar mijn excuses als dit geenszins zo bedoeld was. Prijzen zijn niet misselijk inderdaad, maar ik blijf erbij dat twee ruggen voor zo'n wrak veel te veel is. Als 'ie nou even met de hogedrukspuit bewerkt was, oke...
Overigens las ik hier ergens dat echt oude Japanners ook niet zo waardevol meer zijn daar, omdat er ook relatief simpele nieuwere auto's verkrijgbaar zijn, waar ook veel meer onderdelen voor zijn. Geen idee of het waar is hoor, want er is ook voldoende interesse in mijn oude Japanners. Maar toch... Ik ben benieuwd wat dit ding zal doen.
Beschrijving
LOOP OF SLOOP VOOR ONDERDELEN BAK IS NIET MEER GOED!!
Wil niet meer achteruit geen idee wat het kan zijn vooruit gaat hij nog wel maar matig kan wat kleins of groots zijn voor de handige onder ons voor de rest een goeie auto.
Motor 100% in orde loopt goed met APK
Sportieve Zwarte Nissan 100NX Automaat met
targa-dak 2e Eigenaar. Elektr. Ramen ,
Elektr. Spiegels , Pioneer , TV/DVD/AUX/SD ,2x Sleutels , APK 28-10-15 . Deze 100NX is ugoed onderhouden maar helaas sinds vandaag is de bak kapot gegaan, aantoonbaar middels afgestempeld onderhoudsboekje N.A.P. Kilometer Stand. Er is een Pioneer soundsystem met DVD Dubbele TV Schermen 7inch....
D. Elzinga Auto's zei:Auto voor een liefhebber. Opknapper!
Loopt niet is rijdend weg gezet. Motor is goed.