@ Roeldebruyn: Ik begrijp je!

Natuurlijk zijn mensen die hun auto vertroetelen en origineel houden waarschijnlijk net zo grote liefhebbers als de mensen die er andere veren en velgen onder leggen. Ik vind het eigenlijk allebei even mooi. Een Kadett vind ik even mooi als hij netjes origineel is, als wanneer hij netjes is en verlaagd met een net setje BBS of verbreed staal. Ik begrijp het "probleem" ook niet, want met een middagje schroeven heb je zo'n auto weer helemaal origineel. Mijn Bestel-Kadett wordt op dit moment helemaal gerestaureerd en wordt dus zo goed als (of beter dan) nieuw gemaakt. Ik heb alle originele onderdelen erbij. Maar ik vind het ook leuk om af en toe eens van wielen te kunnen wisselen. Bij een Alt-Opel-Treffen maak ik hem zo origineel mogelijk, en met een Opeltreffen zoals in Oschersleben leg ik er verbreed staal op.
Ik stoor me overigens niet zo snel aan andermans meningen, maar ik wil dit wel even gezegd hebben. Al is het maar om te laten weten dat hier ook liefhebbers zijn die het allebei mooi vinden.