Guest
Wouter82 zei:Hopelijk is de auto niet zo slecht als de foto's. Misschien iets voor Idranor?![]()
Erg leuk! Maar nee dat wordt te gek. Of ik moet m kunnen inruilen voor de camper en dan ombouwen naar camper.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wouter82 zei:Hopelijk is de auto niet zo slecht als de foto's. Misschien iets voor Idranor?![]()
Ik vond hem zelf ook erg leuk, maar ik geloof dat ik echt genoeg projecten heb.Idranor zei:Wouter82 zei:Hopelijk is de auto niet zo slecht als de foto's. Misschien iets voor Idranor?![]()
Erg leuk! Maar nee dat wordt te gek. Of ik moet m kunnen inruilen voor de camper en dan ombouwen naar camper.Ik vind de prijs overigens aan de hoge kant, hoewel een station natuurlijk wel nóg bijzonderder is dan de sedan...
stoterstangen90 zei:Ik vond hem zelf ook erg leuk, maar ik geloof dat ik echt genoeg projecten heb.Idranor zei:Wouter82 zei:Hopelijk is de auto niet zo slecht als de foto's. Misschien iets voor Idranor?![]()
Erg leuk! Maar nee dat wordt te gek. Of ik moet m kunnen inruilen voor de camper en dan ombouwen naar camper.Ik vind de prijs overigens aan de hoge kant, hoewel een station natuurlijk wel nóg bijzonderder is dan de sedan...

Apk is verlopen.
links dorpel lasen werk voor de apk niet schokkend goed te maken .
stoterstangen90 zei:Waarom laat je mij nu die Trabant zien......
veels te leuk, zo'n net niet Trabant.
D. Elzinga zei:De advertentie is blijkbaar net aangepast.
Dat is nog het ergste.D. Elzinga zei:stoterstangen90 zei:Waarom laat je mij nu die Trabant zien......
veels te leuk, zo'n net niet Trabant.
Ik dwing je niet om hier te kijken hoor:T
Maar leuk ding inderdaad. Staat nog dichtbij ook![]()
Rob0032 zei:Ik vind 500 euro voor zo'n Corsa eigenlijk best veel. Zo hard gaan die dingen nou ook weer niet. Voor een beetje meer vind je ook een net exemplaar volgens mij.
Moderator
D. Elzinga zei: