Jay DoubleYou
Petrolhead
Tsja, het is geen nieuwe meer…Dat er dan een grote jerrycan olie in de kofferbak ligt, schept dan weer minder vertrouwen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tsja, het is geen nieuwe meer…Dat er dan een grote jerrycan olie in de kofferbak ligt, schept dan weer minder vertrouwen..
Dan weer wel. Laten we dan ook niet piepen over een beetje olie wat er misschien af en toe bij moet.nou voor een Mercedes uit dat tijdperk is hij nagelneu!
Veel korte ritten en daarmee vaak in en uit stappen waarmee deze slijtage is ontstaan misschien?Mercedes-bekleding uit die tijd kon ook wel iets meer dan 80.000 km aan. Lelijk slijtplekje op de wang van de stoel.
Vakjes inkleuren kan elke keurmeester.Peugeot 405:
APK gekleurd tot en met 09-2026.
Viel mij ook op. Leuk!Ik vind spieken naar de andere auto's die bij een garage staan stiekem ook leuk. Met allemaal klassiekers op de achtergrond laat je wel zien dat je verstand hebt van oldtimers.
Het verhaal in de advertentie van de Mitsubishi Sigma is juist. Dezelfde Sigma werd in 2021 aangeboden door de inmiddels niet meer bestaande Mitsubishi-dealer Auto Lancker in Weesp. Vraagprijs destijds € 9.999,-. Ik heb toen zelf deze auto ook overwogen. Ik vond echter in België een nog originelere Sigma. Op het nu weer te koop aangeboden exemplaar zit in ieder geval niet de oorspronkelijke voorbumper. De bumper met kleine, ronde mistlampen hoort op een faceliftversie die in de loop van 1994 op de markt kwam. Op dit model hoort een bumper te zitten met grote, vierkante mistlampen. Het is daarom raadzaam om uit te zoeken waarom deze andere bumper er ooit opgekomen is.![]()
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 205pk / 4WS + ECS + Schuifdak / Uniek 1993 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
1993, Benzine, Automaat, Sedan, Grijswww.autowereld.nl
![]()
Helaas geen interieurfoto's.![]()
Volvo 242 USA 1981 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
06-1981, Benzine, Automaat, , Beigewww.autowereld.nl
![]()
Van deze wel.![]()
Toyota Cressida 2.2 DX*belastingvrij*harde bodem*voor alledaags gebruik*apk 1982 Diesel - Occasion te koop op AutoWereld.nl
03-1982, Diesel, Handgeschakeld, Sedan, Witwww.autowereld.nl
![]()
![]()
![]()
![]()
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 205pk / 4WS + ECS + Schuifdak / Uniek 1993 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
1993, Benzine, Automaat, Sedan, Grijswww.autowereld.nl
![]()
Ha ja, volgens mij kan je enkel tanken in Californië en New York, zo'n beetje. Dus voor mij - Pennsylvania - is het echt een compleet waardeloze auto. Maar toch, zo'n luxe lel van een auto (met LS-structuur, als ik het me goed herinner) voor deze prijs is wel fascinerend. Misschien als we in Californië wonen...?Heb vorig jaar of het jaar ervoor een keer een blauwe gezien hier in de buurt, maar het is voor Nederlandse begrippen echt wel een lel van een auto! En dan ook nog in de blauwe kleur. En ik denk juist doordat het waterstof ‘tanken’ zo lastig is dat daardoor de prijzen zo laag liggen. In de US weet ik ook niet hoe dat gaat onderweg, maar het zo ongetwijfeld een beetje plannen zijn net als het laden met een EV.
Alstu, een instap-raspaard.Dat heb ik met een steigerend Italiaans raspaard.
Echt jammer dat hij in saai grijs is overgespoten, ik vond hem in het beige veel gaver.Binnenkort worden zowel The Beast als de Wolfrace Sonic geveild! De Sonic zit momenteel uiteraard nog in de project-fase, maar om deze twee krankzinnige one-offs even bij elkaar te houden toch maar hier:
1930 Rolls-Royce JOHN DODD BEAST (1972) Saloon PETROL Manual
Echt jammer dat hij in saai grijs is overgespoten, ik vond hem in het beige veel gaver.
Ah, gelukkig.Het is een wrap gelukkig, niet gespoten. Ik zou het er ook weer afhalen, het oorspronkelijke geel past veel beter bij zo'n extreme creatie.
Laatste CL, staat er op het eveneens gefotografeerde bordje.VW Golf III Helemaal nieuw! 1997...Laatste Golf 3 gemaakt.
Komt rechtstreeks uit het VW Museum.
Deze Golf heeft geen kenteken en VIN nummer meer ( VIN wel bekend).
Incl. documenten vanuit de VW fabriek, de auto is bedoeld als verzamelaars object.
De auto is compleet en rijklaar.
Inderdaad alleen voor de verzamelaar. Wij hadden de laatste rechtsgestuurde mk4. Die is linea recta een verzamelijng ingegaan. We hebben ook nog een Lupo 3L TDI staan. De officiële testauto van Audi destijds. Uniek maar wel alleen voor de verzamelaar.14.750 euro voor een auto die je niet meer op kenteken krijgt. Voor mij waardeloos, voor een VW verzamelaar waarschijnlijk interessant.
Hierbij vergeleken is een de instapper van de Picanto uitermate luxueus!
Kwam die Golf ook uit de pas geveilde collectie van Audi?Inderdaad alleen voor de verzamelaar. Wij hadden de laatste rechtsgestuurde mk4. Die is linea recta een verzamelijng ingegaan. We hebben ook nog een Lupo 3L TDI staan. De officiële testauto van Audi destijds. Uniek maar wel alleen voor de verzamelaar.
Moderator