Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Ik moet in mijn archief zoeken, maar volgens mij heb ik die ooit gespot. Waarop iemand opmerkte dat het type niet bestond.
Raar dat iemand dat zomaar roept. Dat zou ik sowieso nooit zeggen, hooguit dat ik de versie niet ken. Ik kende ‘m tot vanavond ook niet, en heb uit interesse even Gegoogled, maar het gaat inderdaad om een x-aantal exemplaren speciaal voor de Griekse markt zoals de advertentie ook al zegt.

Mazda RX9 ,1981, met rotatiemotor, zeldzaam en uniek!

Nog nooit van gehoord, maar blijkbaar klopt het. Nooit geweten!

e395741d-2e15-4db3-8684-085519279e05

bc70e3d0-5e52-4990-a157-24b49cf43650
Hey, die heb ik net een paar weken geleden voor het eerst in levende lijve gezien! Ik bracht mijn AE86 naar een lokale oldtimer garage, blijkt dat een van de eigenaren een wankelmotor fanaat is. Stond deze in de "voorraad" van hun bedrijf! :LOL:
Er stond ook een NSU Spider, meerdere Ro80's, RX7's, RX8-en en een RX4.

opel-corsa-1-4i-swing-keurige-auto-youngtimer.jpg

audi-80-avant-2-0-e-volledige-onderhoudsgeschiedenis-aanwezig.jpg

peugeot-607-3-0-24v-v6-pack-70-000km-electric-mirrors-heated-seats.jpg

1920x1080.webp

1920x1080.webp

1920x1080.webp

Hele mooie 155!

Maar ook de Galant zou ik niet weigeren. Heb ik ook altijd een mooie auto gevonden. Zelfde geldt voor de Audi Avant, die staat ook op de voorpagina.

Niet begonnen als van, zo te zien. Geel kenteken en de echte vans hadden ook geen raamrubbers in de achterpanelen. Wel de grill van de Minivan maar dat paneel kan vervangen zijn.

Natuurlijk is dat dezelfde, er zijn nog maar vier overgebleven exemplaren van het hele model dus allicht is er geen tweede die er exact zo uitziet.

Weet niet of dit het exemplaar is wat al eerder te koop stond (of was dat een Daihatsu Cuore?), maar pas geleden kwam hier ook al zoiets voorbij met een rode bumper…
IMG-0571.jpg
Dit is fantastisch leuk, maar dat is toch geen (echt) leer wat er toen in goedkope kleine wagentjes werd geplaatst?

Die Mini Van was afgelopen Zondag ook aanwezig bij een Mini Meeting bij het Midland circuit bij Lelystad in de buurt.

Ik ken een paar rode via de Subaru club. Het lijkt inderdaad dezelfde maar niet 100% zeker. Jij blijkbaar wel.
Oh, echt? Dat is dan wel heel toevallig dat van die vier exemplaren er twee een rode driedeurs met een N-kenteken zijn. Maar dat zal dan wel.

skai, lekker goedkoop en nu monteren bmw etc dat weer, nu de marketing jongens het hebben omgedoopt tot vegan leer :sick:
Ik ben blij dat mijn Mini nog echt leer heeft, van dat vegan gedoe moet ik niet zoveel hebben, althans wat het interieur van een auto betreft.

De premium merken hebben al jaren geen echt leer meer. Mijn BMW dan 2016 destijds had ook dat nepleer. Oogt wel mooi. MB-tex is ook gene leer. VOlvo heeft lang echt leer gehad.

(veel en veel te duur)
renault-11-tse-1983-uniek-origineel-nl-exemplaar-65-000-km-1e-eigenaar-dealeronderhouden.jpg

chevrolet-monza-usa-1977-8-cil-automaat.jpg

23f28ecf288a51b6abb02208d78090fddcd7249b.jpeg

299ad037-d889-4d35-8ace-c3a04aee913c

Terug
Bovenaan